![]() |
Saai sexleven
Hallo iedereen,
Mijn vriend en ik hebben regelmatig sex met elkaar, maar we doen altijd hetzelfde. Ik zou graag wel wat anders willen proberen, maar ik weet niet wat. (ben niet zo ervaren op dat gebied;)) En ik weet ook niet hoe ik erover moet beginnen tegen mijn vriend. Hebben jullie misschien tips??? xxx Rosa |
Praat er samen eens over, dat is al een goede start.
Wat doen jullie nu? Nemen jullie tijd voor voorspel? |
We nemen wel altijd genoeg tijd voor het voorspel. We doen ook wel aan verschillende standjes, maar de spanning is er gewoon af. Als je snapt wat ik bedoel😉
|
Misschien kan je die spanning weer terugbrengen? Probeer eens een andere plek, een andere outfit, wat meer de tijd nemen om elkaar uit te kleden?
Wat zou jij zelf graag een keer met hem willen proberen? |
gewoon expirimenteren. en eerst praten
|
De sjeu is uit de relatie. Verbreken dus, en op zoek naar een vent die wel interessant is. Of het ligt aan jou, dan moet hij op zoek naar een interessantere partij.
|
Wat geef jij lekker snel op Mark. Zo werkt een relatie nooit. Het is een voortdurend spel en werken aan. Dus praten over wat je wil, lijkt me een goede eerste stap.
|
Ik was niet echt serieus. Maar hey, als de seks op je 18e of 19e (want ik gok dat TS zo oud is, gezien haar accountnaam) al saai en een sleur is, is er wél wat mis in de relatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend en ik hebben het erover gehad met elkaar. Hij was het er wel mee eens dat ons sexleven in een sleur kwam, maar we zijn samen gelukkig tot een oplossing gekomen. En we hebben afgesproken dat we in het vervolg het eerder moeten aangeven als we ergens mee zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |