![]() |
Hoe was jij toen je net op het forum kwam?
Voor mij is het 11 jaar geleden, of 12, en ik ging laatst eens mijn eerste posts opzoeken. Mijn god, ik was onmogelijk :D Maar ik kreeg ook elke tweede post een doodsverwensing naar mijn hoofd, :lisa: dat dat toen zomaar kon. De nostalgie.
|
14 jaar geleden. Ik was superaltoow en was voornamelijk actief op Muziek en Lifestyle. Ik was naief en superenthousiast over veel dingen.
|
9 a 10 jaar geleden (jezus, dat meen je niet, zo lang???) omdat ik daaartoe gedwongen werd door mijn vriend. Een moslim.
|
Ik schreef als een spaz :( en gewoon, als een 13 jarige. Ik cringe keihard als ik oude posts van mezelf tegenkom :D
|
Heel erg op zoek naar bevestiging van mannelijke forumers :o Ik zat sowieso alleen op fotoboek, en ik leende de digitale camera van de mediatheek op school ("ja, voor een schoolproject!!") om goeie selfies avant la lettre te maken.
|
Citaat:
|
Zoals iedereen een onzeker tiener.
|
Ik zit inmiddels meer dan de helft van mijn leven op dit forum, in het begin vond ik ut vet grappug om sow te tiepe, ik was toen 15. Het duurde ook vrij lang voor ik doorhad wat een quote was, dat mensen niet zelf iemand anders hun tekst dikgedrukt helemaal hadden overgeschreven :ghe: kwam hier per ongeluk terecht toen ik iets opzocht in een zoekmachine, had nog nooit van een forum gehoord.
Ik las altijd veel meer dan ik schreef (nog steeds). |
Vanaf 2000. Ik was 15, dus zit er inmiddels langer wel dan niet.
|
Jong, naïef en rebels!
|
Raar kind en verzot op draaideurpoes
|
:D
|
Citaat:
|
Ik was hier een tijdje toen ik jonger was maar gelukkig ben ik nu anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is zo'n 13 jaar geleden ongeveer, ik was toen volgens mij erg vervelend. Ik was nog jong, snapte nog niet zoveel van het internet, voelde mezelf best wel kicken zo achter een beeldschermpje en wilde anders zijn dan de rest :O Sorry about that
|
Was eerst een jaar of 13 geleden met vriendjes op de chat geweest om digitaal op vrouwenjacht te gaan... Toen toevallig op forum terecht geraakt en blijven hangen..en ik was en ben nog steeds een drol
|
Citaat:
|
Uitgeharde drol
|
|
God, dat is al 15 jaar geleden geloof ik :eek: Ik was een depressieve, puberale dramaqueen. Kwam vooral op psych en onzinners vond ik eng.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet dat dit een oud topic is, maar toch wil ik er op reageren
|
Citaat:
|
19 jaar geleden.. pff
|
Bijna 17½ jaar terug. Gebruikte toen nog 'hippe' dingen als suc6 en w8. En mijn d/t-gebruik was toen nog niet geweldig, heeft het forum behoorlijk mee geholpen (y)
Op 24 juni kom ik hier mijn halve leven :| |
Ik was dronken.
|
Volgens mij was ik vooral op zoek naar aandacht en postte ik derhalve heel veel foto's :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 16 nu echt totaal niet een leeftijd waar iemand het knapste kan zijn/is :confused:
|
Als ik foto's zie van mij op m'n 16e vind ik toch wel dat ik goed ben opgedroogd. :')
Eigenlijk zie ik er niet heel erg anders uit, maar make-up en zelfverzekerdheid doen een hoop. |
Citaat:
Maar de dingen waar je als meisje van 16 onzeker over bent (met name te dik, eens in de maand een iniemini pukkeltje) dat is in ieder geval vaak grote onzin als je later terugkijkt. |
Citaat:
|
<IRC-core><usual reply>Man, ik was hier al voor er überhaupt een forum was.</usual reply></IRC-core>
|
Citaat:
|
Ik was heel irritant en mijn enige doel was om zo veel mogelijk te flamen, te vernederen, te schelden, te klieren en te trollen, bans te onderduiken, bans te krijgen en uiteindelijk permanent verbannen te worden en te chatten en appen en foto's uit te wisselen met Enlightenment.
|
Appen? Dan ben je nog een noobie
|
jup
|
Citaat:
|
Ik was vooral depressief volgens mij. Ik kon niet overweg met mezelf, de scheiding van mijn ouders en de nieuwe vriendin van mijn vader.
|
Citaat:
|
Wij gingen ook wel eens collectief op TMFChat en op die FOK IRC servert, beetje rellen en narren. Ettertjes waren we wel. Maar wel met een zekere mate van flair.
|
Ja maar dat was in de tijd dat ik al niet meer op die platformen kwam :o Dat was voor mij wel afgelopen rond 2000 denk ik. We waren zelf best wel pro Trolls natuurlijk ook.
|
Ik had de beste cyberseks, wat een leven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |