![]() |
Vriendin kan benen niet onspannen waardoor we geen seks kunnen hebben
Hoi,
Mijn vriendin en ik zijn al anderhalf jaar bij elkaar en willen wel seks hebben (zij isnnog maagd) alleen als we het proberen krijg ze pijn in der benen en kan ze zich zelf niet goed ontspannen .... Zijn er meer mensen met dit probleem ? Of iemand tip? Gr J.M. |
Hoe beginnen jullie? Doen jullie ook aan voorspel? Mag en kan je haar wel met je handen of mond bevredigen?
|
Ik denk dat ze uit angst voor pijn alles gaat aanspannen, dus haar benen en haar buik en haar bekkenbodem. Dat gaat pas over als ze zich leert ontspannen. Dus jullie moeten het denk ik wat kalmer aan doen. Niet focussen op penis in vagina, maar op haar laten genieten. Bijvoorbeeld door een massage, strelen en dat soort dingen. Je kunt ook afspreken dat zij het tempo mag bepalen, door haar bijvoorbeeld bovenop jou te laten zitten in plaats van het missionaris standje. Dan kan ze zelf bepalen hoe snel of hoe diep het gaat, en jij hebt intussen een leuk uitzicht.
|
Citaat:
|
En met je tong niet dus? Waarop niet? Vind ze dat vies? Of jij?
|
Citaat:
Daar zit een groot verschil tussen. |
Ik mag het wel doen maar ze heeft niet echt altijd zin in minimaal
|
Citaat:
|
Dat klinkt of jij meer interesse hebt in seksuele dingen doen dan zij heeft. Niet gek dat ze zich kan niet zo goed kan ontspannen. Of zij het vooral doet om jou een plezier te doen, of misschien omdat ze denkt dat het "erbij hoort" als je een relatie hebt
Kunnen jullie samen wel over persoonlijke dingen en seks praten? |
Nahh valt mee zij zegt dat ze het ook gewoon wilt enzo , ja kunnen we gewoon over praten
Alleen ze kan zich niet ontspannen |
Ze zegt het wel, maar als ze zich niet kan ontspannen zit er toch ergens iets niet goed...
|
Citaat:
|
al eens met je huisarts er over gepraat?
|
Laat haar een account openen en meeposten in dit topic.
|
Ben je misschien groot geschapen, dat ze daar bang voor is?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |