Haubenmeise |
27-01-2017 10:42 |
Heeft iemand hier verstand van het Chromium Embedded Framework?
Na een fout tijdens een update heb ik namelijk Chrome even compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Daarbij ben ik alleen iets te enthousiast te werk gegaan bij het verwijderen van de gebruikersdata in de AppData\local-directory van m'n gebruikersprofiel, waardoor er dus ook wat spul van het Chromium Embedded Framework (CEF) verdwenen is. Het ging hierbij om de directories CEF en mogelijk Chromium (al kan die laatste ook bij Chrome hebben gehoord).
De enige programma's die er hier voor zover ik weet gebruik van maken zijn Steam (incl. Total War: Attila) en Spotify. Geen van beide programma's vertoonde nadien problemen en de CEF-directory (maar niet alle inhoud) werd bij het starten van die programma's opnieuw gegenereerd. Spotify heb ik nadien opnieuw geïnstalleerd, aangezien dat toch niet al te veel werk was en ik nog iets wilde testen, maar dat wijzigde niks aan de CEF-directory. Voor Steam doe ik dit liever niet, aangezien dat wat meer voeten in de aarde heeft.
Dat dit geen handige actie was is duidelijk, maar kan het nog problemen opleveren en is er nog iets dat ik kan/moet doen?
|