![]() |
Is dit raar?
Hoi ik ben bijna 17. En ik heb nog nooit een vriendin gehad, wel eens iemand leuk gevonden en iemand anders heeft mij ook leuk gevonden maar nog nooit een vriendin... is dat raar op zo'n leeftijd? Want ik zelf wordt d'r n beetje onzeker door.
:confused: |
Nee hoor, dat is niet raar en ook niets om onzeker over te zijn. De een krijgt al vroeg een relatie, de ander wat later. Het komt vanzelf wel. ;)
|
Dat is helemaal niet zo raar. Sommige mensen hebben op hun 21e nog nooit een relatie gehad! Dat is echt geen schande.
|
Niks raars aan, ik kreeg op m'n 21e pas mn eerste vriendin... geloof niet dat ik er iets ernstigs aan heb overgehouden :)
|
19 jaar en nog nooit verliefd geweest. Zou graag verliefd willen worden maar het lukt niet. Hoop 2 jaar geleden opgegeven komt vanzelf wel.
|
Helemaal niet erg joh! En niet onzeker worden! Blijf gewoon wie je bent en probeer bijv. niet macho te toen als er een meisje in de buurt is en je zult een meisje vinden die vast goed bij je past!
|
Niet erg hoor.
Zolang je maar blijft ontwikkelen en groeien als individu. Nekbaarden en zogenaamde Nice Guys die nooit een relatie hadden zijn wat anders. |
Zelf was ik pas 20j bij m'n eerste relatie. Heeft 1,5j geduurd. Gewoon geduld hebben. Je komt wel iemand tegen. Pushen helpt niet ;) op ieder potje past een dekseltje ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |