![]() |
Na hoeveel weken/maanden?
Hoi
Ik heb al een paar maanden een vriendje en we hebben al heel veel gezoend en geknuffeld enzo. We geven elkaar ook kusjes/likjes op plekken waar de ander t fijn vind (buik,nek enz.) Laatst heb ik hem "afgetrokken" met zijn broek aan en hij heeft me "gevingerd met mijn broek aan, maar na hoeveel weken of maanden gaan mensen gemiddeld friemelen zonder kleren? |
Wanneer ze er klaar voor zijn! Daar is niet echt een tijd voor.
Probeer eerst gewoon eens naakt te zijn samen voor je verder gaat. Als je je niet op je gemak voelt om naakt te zijn, voel je je dat waarschijnlijk ook niet met seks. |
Hoe snel je gaat moet je vooral laten afhangen van wat voor jullie fijn voelt. De één zal het fijn vinden om daar een paar maanden, of misschien zelfs jaren mee te wachten, terwijl de ander dit binnen een paar weken doet. Bedenk voor jezelf of je hier al aan toe bent, dat is belangrijker dan wat gemiddeld gewoon is.
|
Als jullie allebei naakt zijn wil dat nog niet zeggen dat er meteen geneukt moet worden. Ga eerst maar eens elkaars lichaam verkennen met handen en/of tong.
|
Ik heb het ook niet persé over seks maar over kleren uit of onder broek enzo
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |