![]() |
Valentijnsdag: Enige tips?
Ik wil iemand wat tonen wat ik voel maar hebben jullie van het forum daar tips voor want die datum staat voor mijn deuren, ramen en andere openingen van het huis! :y
Ik hou van haar, jongens. :herp: |
Belangrijke vraag: Hoe is jullie contact nu? Is ze een goede vriendin, klasgenoot of iemand die je vaag kent van de sportvereniging. Vertel eens wat meer ;)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar had je zelf al aan gedacht? |
We hebben nog nooit afgesproken :ghe:
|
Hoi, nou als eerst even een vraagje. ik snap dat je haar leuk vind maar
wat is jullie relatie en dan bedoel ik meer hoe ziet zij jou. Ziet ze je als gewoon en klasgenoot, vriend of echt een hele goede vriend want als we dat weten kunnen we denk ik beter helpen |
Als een klasgenoot die klein en grappig is meer verteld ze nooit en ja onze relatie is gewoon nog vriendschappelijk maar wel goede vriendschap
|
Ik zou zeggen vertel het haar Gwn, dat weet ze het, dan weet jij of ze jou ook leuk vind, het is beter zo dan op een of andere geheime aanbidder manier.
Gr. Raymond |
Dankjewel iedereen ik heb alles gelezen
|
heyy, misschien een beetje laat maar nou en. Uit mijn ervaring zie ik vaak dat jongens denken dat meisjes het raar vinden als je ze verteld dat ze je leuk vindt. Ook denken jongens dan vaak dat de meisjes het door gaan roddelen. Ik kan je vertellen dat dat niet zo is want 9 op de 10 meisjes is best onzeker in de puberteit ( ik weet niet hoe oud je bent maarja ) meisjes vinden het dus juist leuk om te horen dat een jongen ze leuk vindt. En geloof me als ze zegt ik vind jou niet leuk en jij vraagt of ze het aan niemand door wil vertellen doet ze dacht ook echt niet zomaar want wij meisjes kunnen echt wel een geheim bewaren. Een leuke manier om haar te vertellen dat je haar leuk vindt is misschien iets eerder naar school gaan met een roos, op haar wachten dan de roos geven en zeggen dat je haar leuk vindt, gwn doen en scheit hebben! ( als je het niet durft kan je ook gwn vragen of ze bvb meeloopt naar de kluisjes ofso en dan vertel je dr gwn dat je dr leuk vindt ) ik hoop dat je hier wat aan hebt!
|
Citaat:
Ja was iedereen maar zo slim hé. (Sorry Jongens) maar ja heel vaak met een meisje om gaan en dan er in boren dat je der niet leuk vind terwijl dat wel zo is. En het klopt meisje zijn erg onzeker al lijkt dat echt niet zo(spreek uit ervaring oke) Ik zelf heb het ook en soms denk ik dat niemand me mag en leuk vindt ik ga best wel veel om met jongens en ben dan ook goed bevriend met hun maar ja wrs vindt niemand me leuk en dat heeft me eig. best wel onzeker gemaakt. En wat hierboven al gezegd wordt. Geef een roos dat is denk ik het beste wat je haar kan geven en dat zal ze ook super leuk vinden:):) |
Dat is een super idee:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |