![]() |
Waarom kom ik niet klaar ?
Hallo ik ben 17 jaar en ik ben sinds ongeveer twee maanden sexueel actief. Tot nu toe heb ik best vaak sex gehad ( met mijn vaste vriend) het gebeurd bijna altijd als hij bij me is dat is meestal 5 keer per week. Toch ben ik nog nooit klaar gekomen. Ik weet niet wat er mis met me is, sinds een paar dagen zit hij er echt mee dat ik niet klaarkom van hem hij denkt dat het aan hem ligt maar ik weet het niet. Misschien weet iemand waarom dit maar niet gebeurd
Alsvast bedankt XX :) |
Wat voor soort seks hebben jullie?
Voel je je wel opgewonden, verbonden en ontspannen? Ligt de focus vooral op (opbouwen naar) penetratie of kijken jullie in 't moment wat fijn voelt? |
Ik voel me bijna altijd opgewonden, ik ben echt verliefd op hem als u dat bedoelt met verbonden.
In het begin nam hij zen tijd nu minder. Het is vingeren, soms beffen en dan penetreren. |
Wat als jullie de focus nu eens verleggen. Richt je op samen genieten, i.p.v. penetreren. Kom je wel klaar als hij je vingert of beft? Kom je klaar als je jezelf vingert?
Het is niet zo heel gek dat jij van penetratie niet klaarkomt, dat geld voor meer vrouwen. Gelukkig is seks een stuk meer dan alleen een penis in een vagina steken ;) Verbondenheid zit niet alleen in de vraag of jij verliefd bent (dat hoeft eigenlijk niet eens), maar wel of je elkaar goed aanvoelt, kijkt naar de behoeftes van de ander. |
ik ben nog nooit klaargekomen in het algemeen.
ik ben dus ook niet als hij me vingert. ik vinger mezelf niet. |
Citaat:
|
Wat je kan proberen is je clitoris te stimuleren wanneer je opgewonden bent!
|
Veel meisjes die niet klaarkomen stimuleren de g-spot. Zelf ken ik maar weinig vrouwen die daar zijn klaargekomen. Probeer je clitoris te stimuleren, dat gaat waarschijnlijk makkelijker
|
Ga je lichaam eerst eens ontdekken
|
Tijd voor nemen en proberen. Communicatie! Als je er geen zak aan vindt tegen hem zeggen en vragen of ie wat anders probeert of hem ideeen geven voor wat ie kan proberen.
iemand laten klaarkomen is een kunst en niet so straight forward als het soms doet lijken. drukpunten, snelheid, binnen of buitenkant, ontspannenheid en comfort, etc. |
Ik kom, als wij neuken, gewoonlik ook alleen maar klaar als daarbij gelijktijdig ook mijn clit gestimuleerd word.
Als ik er zelf bij kan doe ik het zelf, weet ik het beste wat ik voel, soms mijn maatje. Samen echt lekker neuken is ook best wel iets wat je een beetje moet leren! |
ja je zult er eerst achter moeten komen wat voor jou het lekkerst is!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |