![]() |
Hey WolterB
Ik ben lid geworden van de consumentenbond :yeah:
|
Attentie attentie, u heeft uw quotum voor AVROTROS-punten voor dit decennium bereikt.
|
Ik heb ook m'n lidmaatschap van de VARA opgezegd. Voor de euhhh 19e keer?
|
Ik ben ook lid van de consumentenbond, al jaren. Is handig om online testjes op te zoeken, en de gids is hilarisch. Niet de serieuze artikelen maar alles wat ingezonden wordt. Voornamelijk als mensen heel veel tijd steken in kleine dingen. De eeuwige discussie over parkeren bijvoorbeeld, "ik betaal voor twee uur maar heb er maar 90 minuten gestaan, dus ik word voor 25% bestolen!!!!"
Ik kan daar echt intens van genieten. |
Ik ben welgeteld 2 maanden lid geweest omdat ik informatie nodig had die ik alleen op kon vragen als ik lid was en was te laat met abonnement afzeggen tijdens de gratis maand :herp:
|
Hahaha, ja om die reden ben ik ook wel eens lid geweest van dingen :D
|
Ik heb dat vorige week gedaan met Hello Fresh, gratis een week uitproberen en gelijk daarna opgezegd. Is leuk voor een keer, maar merk dat ik van recept koken en voor een week eten in huis hebben een stuk minder fijn vind dan op de dag zelf vaak nog beslissen :o
En is het natuurlijk relatief duur. |
Juh, die boxen zou ik niet zo snel aan beginnen. Daar ben ik echt een veel te lamme BNN'er voor, voor dat snelle opzeggen. Daarom ben ik dus ook nog steeds VARA-lid :herp:
|
Ik vraag altijd of mijn teamleider voor me in de consumentengids wil kijken en ik heb ook wel eens zijn inloggegevens gekregen om iets te bekijken. :o
|
Ik hoor altijd van die verhalen van mensen die nooit meer of in elk geval heel moeilijk van zo'n Hello Fresh box af komen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn collega pauzeert die box geloof ik eeuwig :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |