![]() |
Macrador, kan je dit even uitleggen??
Je poste 6 jaar gelden dit op mijn Facebook-wall. En ik weet nog steeds niet wat er staat!!
Ikke wil wel slape zo nasl fenn problem is!? Anders bood eric e sanne ok n plek nan peins k. :| |
:D
|
:cool:
|
Ik wil wel blijven slapen als het geen probleem is. Misschien naast zoef ook.
Tweede regel: twee andere mensen hebben ook een slaapplek aangeboden maar ik twijfel. |
Nee, 'white trash en .sann bieden anders ook een plek aan, geloof ik'
|
verkapt neukbericht
|
Citaat:
|
:cool:
|
Ik kan me er niks meer van herinneren :|
|
Dat leek me ook al niet nee. Maar Facebook zegt het, dus het is waar!
|
Was dit toen vanwege je verjaardagsfeestje ofzo?
|
Toen ze 13 werd :cool:
|
Citaat:
Er werd ook gehuild die avond meen ik me te herinneren. Draaaaaamaaaaaaa. Wat een paar shotjes al niet met een mens kunnen doen! *O* |
Ja, die ene moest heel hard huilen. Mét snotterbel weet ik nog :D Het was aandoenlijk :D
|
Citaat:
|
Had die niet te veel tequila ofzoiets op?
|
Als je bij tante Cyl aan de toog gaat hangen is de kans groot dat je op een gegeven moment te veel tequila op hebt ja!
|
Citaat:
Maar pff, ik weet nog dat ik een keer met Tigerly iets ging drinken op een woensdagavond want de volgende dag moest ik in het Beatrixtheater zijn dus het was met logerens. Eigenlijk kwamen we al veel te laat terug bij haar huis maar ja, tante Cyl was nog op en vervolgens hebben we daar nog honderd liter bier gedronken. Volgende dag werd ik wakker gebeld en ik liegen dat ik bij de bushalte stond. Nou was het niet zo heel veel gelogen want die was denk ik 10 meter verderop MAARJA. |
Mooie dingen. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |