![]() |
sex met vriend
ik voel me niet aangetrokken door jongens, ik weet ook zeker dat ik niet gay ben. maarr toch wil ik gaan experimenteren met jongens. is dit normaal. en hoe vraag je zoiets aan een jongen of hij sex met me wil? en hebben jullie wel eens geëxperimenteer met jongens terwijl je hetero bent?
|
Misschien ben je bi?
Hetero/homo zijn niet de enige twee opties. |
Experimenteren schijnt heel normaal te zijn; maar dat hangt er wel vanaf hoe oud je bent, lijkt me.
En verder: wat maakt het uit wat je bent, als je maar gelukkig bent. MHoe je zo iets vraagt aan een andere jongen? Lijkt me lastig, kwestie van aanvoelen of hij daarvoor in is of het gewoon vragen, maar dan heb je wel kans dat er vervelend op wordt gereageerd. Maar dat stopt ook wel weer. |
Citaat:
Heb wel de indruk op gedaan dat de opgedane ervaring met een jongen, er toe heeft bij gedragen dat we bij hun meer mans waren.:) |
Ik kan het eindeloos blijven zeggen: van anale seks word je niet biseksueel. Je bent het, of je bent het niet.
|
Hoe voelt het om anaal genomen te worden
|
Citaat:
|
Dame met strapon?
|
Citaat:
Maar wel fijn dat je je interesse voor anale seks nu kunt verkennen op een manier die je prettig vindt, Bengel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |