![]() |
's Ochtends buiten wachten
Wij moeten 's ochtends in de kou buiten wachten voordat school begint, ook als het vriest, alleen met regen of andere neerslag mogen we naar binnen. Vooral rot voor degenen die er vroeg zijn ivm openbaar vervoer.
Nu hoor ik van anderen dat je op veel scholen 's ochtends de aula gewoon in mag. Is dat zo? En zo ja, wat is jullie mening dan over buiten staan? Stellen mijn vrienden en ik ons aan of is het iets waar we iets tegen moeten doen? In de zomer is het niet zo erg :D maar in de winter zou het wel fijn zijn om naar binnen te kunnen lopen |
Zit je op de middelbare school of op de basis school? Op de basisschool was dit bij mijn school ook een vrij normale regel. Op de middelbare school heb ik dat nooit meegemaakt, daar moest je juist vroeg zijn als je nog voor de les spullen uit je kluisje wilde halen.
|
Middelbare school, vandaar dat ik het ook zo raar vind, vergeleken met andere scholen
|
Misschien kan je via de medezeggenschapsraad van je school dit op de agenda zetten. Want altijd maar buiten staan is ook niet ideaal.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |