![]() |
Vrienden zeggen over mij....
Als je aan vrienden zou vragen "omschrijf mij eens in drie / vijf woorden", wat zouden die woorden dan denk je zijn en sporen die met hoe je over jezelf denkt?
|
Ik heb gecheat. Ik heb wat random mensen gevraagd en dit heb ik er uitgehaald:
outgoing/extrovert, "Dutch guy"(3x op deze manier zo gezegd), people focused, eigenwijs en goed/disturbing gevoel voor humor. |
Dit soort vragen kregen we veel op de academie. Bij mij kwamen er doorgaans uit:
Lief, intelligent, passievol, voorzichtig, grappig, gevoelig, nuchter (jaja, dat kan blijkbaar samen gaan), te braaf. |
Abby heeft er veel te veel! :herp:
Vrienden zeggen dingen als geduldig, begripvol, vriendelijk, maar ook betweter, eigenwijs enz. Zelf kan ik me daar redelijk in vinden, al denk ik dat ik veel minder geduldig ben dan vroeger :o Ik zou er eerder optimistisch en nieuwsgierig van maken dan. |
Flamboyant, extravagant, recalcitrant
|
Citaat:
|
:o
|
geen gene (maar dat was positief bedoeld), gedisciplineerd, slim, praat te vaak door mensen heen, grappig, soms te koppig/fanatiek.
|
En ja dat spoort wel met hoe ik denk over mezelf, behalve dat mensen vaak denken dat ik alles heel goed op orde heb/super georganiseerd ben terwijl ik het in mijn eigen hoofd allemaal maar net bij elkaar kan houden :P
|
Wat zijn we toch allemaal grappig
|
Nouja of we dat in absolute zin zijn weet ik nog niet, maar dat je vrienden hebt die jouw humor waarderen is op zich niet vreemd toch..
|
Nee dat vind ik ook wel logisch inderdaad
|
Citaat:
|
Geen gene past echt totaal niet bij mijn idee van Krista :D
|
Citaat:
|
Aan de andere kant, zou iemand zonder enige gêne (al dan niet online) verborgen kanten hebben? ;)
|
Citaat:
|
Vrolijk, kan goed koken, trouw.
|
Citaat:
|
ginger
ginger ginger |
Loyaal, trouw, attent, scherp, intelligent, ad rem, sarcastisch, intens, vermoeiend, dwangmatig, neurotisch, energiek, eerlijk, open, warm, gevoelig, onzeker.
|
Citaat:
|
Chaotisch, warmhartig, besluiteloos, stressgevoelig, treuzelend, zuinig, gevoelig, verantwoordelijk, artistiek.
En ik denk dat dat zeker klopt. :herp: |
Galant/attent, intelligent, bijdehand, autistisch. ;x
|
Citaat:
Citaat:
|
Beetje vreemd maar wel lekker.
|
Vreemd, gefocust en behulpzaam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet eigenlijk niet zo goed was ze van me zouden zeggen behalve dat ik een doorzetter ben :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen hebben zulke lieve dingen over mij gezegd gisteren, ik ben er helemaal high van :lief:
|
Jeroen/Macrador zei ooit toen Tigerly vroeg hoe ik ben: metal, oprecht, nuchter.
Klopt prima heb ik vernomen! |
Miekje is een geweldige vriendin die altijd voor je klaarstaat. Ik kan verschrikkelijk met haar lachen maar ook hele serieuze gesprekken voeren. Ze kan goed luisteren, maar ook heel goed praten :P
Ik kan me geen betere vriendin wensen dan Miekje <3 (type mijn bestie!) |
Citaat:
|
Citaat:
Om het beter uit te leggen: metalmensen hebben n bepaalde look en staan open voor alles en iedereen, ongeacht geloof of cultuur. |
Jij misschien, maar over het algemeen is dat natuurlijk dikke stierenpoep.
|
Laten we het niet over je moeder hebben!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap ook wel watvoor punt ie probeert te maken, maar ik weet uit de praktijk dat dat niet altijd waar is. Vooral als er wat biertjes inzitten kunnen sommigen veranderen in agressieve conjo's.
|
Of autistische nerds.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
"je blowt teveel"
|
Oh mijn vrienden vragen meestal of ik al eens een nieuwe ga draaien.
|
Ik heb geen idee wat vrienden zouden zeggen eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |