![]() |
Ben ik ontmaagd?
Hey, ik zit ergens mee dwars!
Mijn vriend vingert mij wel is 4x in de week, ik heb geen seks gehad. Dus eigenlijk ben ik nog maagd, maar waar ik dus mee zit is.. dat het helemaal geen pijn doet tijdens het vingeren hij kan het makkelijk en snel doen? Ik heb ook nooit een tampon gebruikt. Voordat ik een vriend had deed ik wel aan mastruberen maar niet echt vingeren, wel met lange dingen paarkeer er in geweest.. maar ben ik nu maagd of ontmaagd? |
Google ontmaagd eens. Dat ben je pas al je seks hebt gehad met een ander. In jou geval als je vriend zijn piemel in je heeft gestoken
|
Pijn zegt niks over maagd zijn. En van vingeren word je niet ontmaagd
|
Ja maar wat als je al een langwerpige ding er in heb gestopt??
Achterkant van een kwast... |
Je bent ontmaagd als je seks hebt gehad. Voor man-vrouw koppels zal dat meestal penetratie betekenen, een kwast telt dus niet.
Maar voor bijvoorbeeld lesbische of homoseksuele koppels zal ontmaagden waarschijnlijk weer iets anders betekenen. |
Citaat:
|
Die kwast is er wel heel diep in gegaan.
En me kut is niet echt zo strak meer |
Wat een onzin. Het maakt niks uit hoe diep iets erin gaat, en je vagina rekt niet door seks. Dat doe je zelf met je spieren van je bekkenbodem.
|
Maar vind je het zo belangrijk of je nu wel of niet maagd bent?
|
je bent gewoon nog maag zolang je geen sex gehad hebt.
|
Citaat:
Maar 'ontmaagd' is niet één gebeurtenis, vind ik. Je bent niet opeens al je seksuele onschuld kwijt omdat je toevallig iets lichamelijks en opwindends hebt gedaan met iemand anders. Zie ook dit topic, waarin ik dit schreef: Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij ben je gewoon nog maagd en niet ontmaagd
|
En ik denk dat dit iemand is die fake probleemen creëert!
|
ontmaagd ben je volgens mij pas als daaadwerkelijk sex hebt gehad met het andere geslacht en bent gepenetreerd
|
Citaat:
|
Nee want mannen kunnen elkander wel penetreren:p (Als je ten minste aan penetreren de eis stelt dat het met een piemel moet gebeuren)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |