![]() |
Hoi griep #1907
Een ui naast je bed? Watte?
|
Dingen met een sterke geur zoals ui en verse knoflook, hebben als effect dat je sinussen open gaan staan en je lichaam vocht gaat afvoeren door al die gaten. Het werkt vast niet zoals ik het nu uitleg maar zo dus.
|
Je neus gaat er iig van open. Wel een doorgesneden ui dan.
|
Wat is Krol een dramzak
|
Citaat:
|
Ik zweer bij pijnstillers, antaflu of iets anders om op te zuigen, thee, xylomethazoline spray en je neus spoelen met zout water met de rhinohorn.
|
:yeah: |
Citaat:
|
Ik doe echt niks bij griep eigenlijk, behalve veel drinken en slapen
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger was ik echt 3 weken ziek (koorts, kotsen, etc). Tegenwoordig schop ik n griepje er na n halve week uit. #betervoorjezelfzorgen *O* |
Citaat:
Ik ben net begonnen aan Endgame, back to back alles gekeken, niets, helemaal nada overgeslagen, inclusief de extra originele pilot en sommige afleveringen zijn dubbele lengte ruim 720 stuks vanaf 1 januari. Oh wacht dat is inclusief Enterprise, daar begin ik dus morgen aan. Is volgende week ook wel af. |
En dan zijn er nog best veel films.
|
Daarna ga ik álle Simpsons kijken.
|
:cool:
Ik mis hier en daar nog wat losse TOS afleveringen geloof ik :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb heel hard geen zin in stage.
|
Ik heb heel hard zin om te slapen.
|
Ik wil heel hard beter worden.
|
Ik wil heel hard seks
|
Ik wil heel hard zon
|
Ik wil heel hard niet naar college.
|
Ik zit echt heel hard te chillen.
|
Ik ook. Ik kijk voor de 2e keer Michael Bolton's Big Sexy Valentine's Day Special op Netflix, want het is hilarisch. :D
|
Wat zal ik eten, HO :o
|
Chili Mac & Cheese. Ik heb 't recept op m'n foon en het lijkt me smerig en geweldig tegelijk.
|
Ik wil heel hard deze week overslaan.
|
Wassup Miek? :(
|
Niets bijzonders, maar ik ben gewoon moe en de winter zit in mijn hoofd en school is moeilijk en ik heb geen zin in werk en ik kijk gewoon heel erg uit naar een paar dagen Dublin met mijn hubbie.
|
Ik voelde heel veel sympathie, totdat je het woord hubbie gebruikte.
|
Oooh eindelijk weer zon vandaag <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Me mannetje :herp:
|
*barf*
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik straks bij mijn ouders maar even in bad ga. <3
|
Citaat:
|
Ooooh bad, dat wil ik ook wel.
|
In mijn hoofd moest een nieuw huis een bad hebben. Maar dat zit er voorlopig niet in geloof ik :(
Tenzij ik komende maand de Staatsloterij win(y) |
Snap ik. Bad is zo fijn. Wij hebben het ook nog niet in ons huis. Staat wel in de planning, maar hier hetzelfde probleem met de Staatsloterij.
|
Ik was net naar de fysio en ging daarna mijn huis poetsen maar dat vindt mijn rug toch niet zo leuk.
Goh wat vervelend :herp: |
Gewoon je huis niet poetsen.
Ik liep net zonder jas buiten. Lekker man. En ik heb uit een blije impuls een rugzak besteld, ookal heb ik al 10 rugzakken. :o |
Citaat:
|
Ik kan me niet eens meer de laatste keer herinneren dat ik in een bad zat :|. Zou het ook best chill vinden.
edit: ohja, ik zat in Mombasa een paar weken geleden wel in een badkuip mijn voeten te wassen met koud water. Maar dat telt niet. |
Mijn schoonouders hebben een eeeeenoooooorm bad met bubbelstand en alles. Dak eraf laten halen om m in de badkamer te krijgen alles.
Heeft de boiler niet voldoende capaciteit m vol te laten lopen :') |
:facepalm:
|
Verdomme daar is toch ook dom :D
Van tien tot een geslapenz van drie tot net en nu is Jos soep aan t maken. Ik baal er zo gruwelijk van dat ik ziek ben :mad::mad::mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |