![]() |
Wat betaal jij maandelijks aan jouw energieleverancier?
:lampje:
|
Enkel glas :ghe:
|
Is dit niet de derde keer ofzo dat je hierover een poll hebt btw?
|
Ja klopt! Ik probeer jullie een beetje bezig te houden, zo sneu om te zien dat hier niets meer gebeurd :(
|
Citaat:
|
T
|
Ik dacht nog aan je toen ik vorige week aan het geocachen was op het noordereiland :o
|
Ohhhh.. was even op de koffie gekomen dan!
|
Ligt er zo'n cache-ding op het Noordereiland?
|
Citaat:
|
Een hele leuke route!
|
Eerst €75 euro, maar toen kreeg ik een heleboel terug aan het einde van het jaar, dus nu €50.
|
120,- als ik precies het verbruik betaal. Maar ik betaal standaard meer zodat ik altijd iets terug krijg.
Enkelglas, terrarium, pc 24/7 aan helpen niet. :p |
131, alhoewel we nu mijn bovenbuurvrouw in de menopauze is en haar ramen de godganse dag open heeft staan en haar verwarming niet gebruikt we kkveel verstoken en het adviesvoorschot afgelopen week op 142 stond. Ik hoop dat het snel weer 15+ grafen is....
Oh en verder heb ik kelder en garageboxen onder me, en geen muurisolatie. Dus dit valt me nog best mee. Hoe je met een huis maar 59 betaald is me een raadsel :bloos: |
Ik betaal 95 voor mijn begane grond appartement maar mijn vloer is niet/amper geïsoleerd (onder mijn zeil ligt gewoon de plankenvloer). Ik heb wel buren naast en boven me en dubbelglas maar het waait wel onder de vensterbank door :herp:
|
oh kak, water meegerekend :ghe:
~63 /maand stroom ~13 /maand verwarming ~76 dus :o |
Ik betaal 100 euro per maand, maar de afgelopen twee maanden 45 euro per maand verbruikt :herp:
|
€ 114 per maand, maar ja, we zijn met drie. :o
|
151 per maand, net opgehoogd naar 175 per maand. Mijn record is 324 per maand.
|
Heb jij plantjes staan?
|
Nee. Ik heb een hoekhuis van heel veel kubieke en bruikbare vierkante meters. De hoek/blinde muur is op het Noorden. Stookkosten zijn hier redelijk hoog en in de tijd dat we zoveel betaalden had iedereen twee 24" iiyama CRT-monitoren
|
En ik kreeg het jaar daarop iets van 1500 euro terug.
|
Ik betaal trouwens 75 voor mijn kachel, maar dat zit bij mijn huur in, dus ik heb alleen gas en stroom gedaan.
|
Citaat:
|
J&L betalen denk ik ook zoiets, zoef. Die hebben echt áltijd de houtkachel aan en ze krijgen dat hout altijd voor niets via via.
|
95 euro, mijn vloer is net als die van Daantje niet geïsoleerd, plankenvloer met gaten en boven de koude kelder. Mijn plafonds zijn van aanzienlijke hoogte dus dat helpt ook niet mee. En dubbel glas maar wel lekker tochtig ook. Verder woon ik in een lief paleisje met weelderige plafonds :lief: Wel krijg ik normaal wat terug van mijn gas en elektriciteit. Vorig jaar was dat bijna 300 euro denk ik. Ik stook zelden hoger dan 19,5 graad hier en ben vaak weg. Maar het was natuurlijk kouder dezer dagen dus ik weet niet wat de afrekening dit jaar gaat brengen.
|
Maar hey, hoe checken jullie wat je de afgelopen maand hebt verbruikt? Je krijgt toch pas aan het eind van Het gebruiksjaar de afrekening?
|
Ik hou het per week met de hand bij ;)
|
Haha huh hoe doe je dat?
|
Vorig jaar 114, dit jaar 100 (met een voorgesteld voorschot door de energieleverancier van 88)
|
Citaat:
https://media.scholieren.net/public/i/meterstand.png |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
100 euro maar ik hoop wel dat er een verrekening komt. Ik zou het kunnen checken maar daar ben ik nog niet aan toegekomen, en ik woon er ook nog niet zo lang dus ik weet niet in hoeverre de afgelopen maanden verschillen van de zomermaanden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nogn ooit een energieleverancier gehad :(
|
Jawel, je hebt alleen de rekening nog nooit apart gezien/betaald/whatever.
|
Citaat:
|
Digitale inbraken, dat wel, maar ja.
|
Gaat dat dan makkelijker via die weg? Wat kan er dan gebeuren?
|
Dan kunnen ze je stroom uitzetten. Voor je hele huis. En weer inschakelen is niet zo eenvoudig als de netwerkstekker eruit halen en opnieuw opstarten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik betaal nu weer inclusief in m'n nieuwe huis. Deze huisbaas krijgt meer dan het dubbele, want zowel de bovenburen als wij betalen 100 euro per maand. Ik ga het lekker uitbuiten :mad:, oh nee, toch niet, ik ben te begaan met ons klimaat :(
|
Oef. 100 euro voor een 1 persoonshuishouden is best veel.:eek:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03. |