![]() |
Aftrekken
Ik ben veertien en ik trek het liefst af op mannen die zich aftrekken, terwijl ik denk dat ik volledig hetero ben, is dit normaal?
|
Heb je enig idee waarom je hier het liefst naar kijkt? Omdat je je hier goed mee kunt identificeren (je kunt je voorstellen wat zij voelen), of omdat je mannen echt opwindend vindt?
|
Ik heb dat soms ook, ben ook 100% hetero. Dus ik ben het wel met je eens. Ik kijk natuurlijk ook wel naar andere, niet alleen mannen.
|
ik heb hetzelfde probleem ik wil zo graag een man pijpen terwijl ik op meisjes val?
|
Je geaardheid is op wat je valt, niet wat je geil vindt.
Je kan dus prima seksuele interesse hebben in het mannelijk geslacht maar nog steeds hetero zijn. Je bent echt niet de enige en het is totaal niet raar |
Citaat:
|
Citaat:
|
😂ik snap beide jullie meningen, mischien ben je gewoon bi?
|
Misschien is hij wel gewoon 14 en nog aan het ontdekken wat er allemaal mogelijk is!
|
Was dat boos bedoeld?
|
Ik ben 13 en ik ben toch ook aan het ontdekken? Maar ik word totaal niet opgewonden van mannen. ik zei alleen dat het toch kan dat hij of bi is, of nog erachter mort komen dat hij gay is, of hij is gewoon nieuwsgierig maar toch gewoon hetero
|
Citaat:
Citaat:
Ik ken diverse jongens die van hun 13e tot ongeveer hun 18e regelmatig elkaar hebben afgetrokken en zelfs gepijpt, zonder dat er daarna ook maar wat dan ook gebeurd is en het er zelfs op een normale manier met elkaar over gehad hebben op latere leeftijd. En nu dus volledig hetero zijn of zich in ieder geval zo identificeren. Wat geeft jou het recht om voor een ander te definiëren wat, wie en hoe ze in elkaar steken? |
En ook dat is niet boos bedoeld trouwens.
|
Ik label hem niet, ik geef alleen aan wat hij kan zijn
|
En je geeft aan wat hij kan zijn met een .....
(5-letter woord. Hint: rijmt op 'abel' en begint met een 'l') |
Dus?
|
Leuk die labels...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je graag seks wil met het zelfde geslacht is het niet bepaald hetero,
|
Citaat:
|
okay, dan vind jij mannen die graag hard willen worden genomen door een big black cock en eraan willen zuigen dus hetero? Tuurlijk.. Als je graag wilt als man dat een ander iemand je volblaft dan ben je homoseksueel, nieuwsgierig is anders maar dan is het niet iets waar je echt naar uitkijkt maar gewoon proberen. Ik zou t zelf niet doen maar er zijn idd zat mensen die homoseksuele ervaringen hebben en er dan achterkomen dat ze het niks vinden of dat ze het juist wel willen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou een keer op je hand gaan zitten totdat hij slaapt en vervolgens mastrubberen.
Dan lijkt het net op het dat een ander het doet. |
Citaat:
|
[QUOTE=pisdep;34339316]als je een man wil pijpen weet ik zeker dat je gay bent dus je valt gewoo
|
[QUOTE=Bengel;34350551]
Citaat:
Zijn bi btw ik zal het nooit willen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |