![]() |
Het Lagerhuis
Blijkt maar weer dat je niet kan debatteren omdat je TV komt. Jammer dat veel mensen dat wel denken.
Witteman leidt het nog redelijk met zoveel nono's in het publiek en Simons+Baudet als 'politici'. |
Citaat:
Simons en Baudet (kots!) lijkt me het er niet echt beter op maken nee. |
Vind vooral Simons '(kots!)' eigenlijk. Baudet had geluk dat hij tegen haar mocht in mijn ogen.
Simons claimt in bijna letterlijk elke zin de moral highground, wat vaak nog onterecht is ook. Baudet heeft een elitaire uitstraling, tja. |
Baudet is een misselijkmakend ventje, op alle fronten. Ugh. Serieus, ik trek hem nog slechter dan Wilders.
|
En ik heb het dus niet gezien.
Maar Simons vind ik ook strontvervelend hoor, maar ze heeft vaker een punt dan Baudet m.i. |
Citaat:
Zo op de foto gaan is pure zelfspot, volgens mij moet je die kerel niet al te serieus nemen en dan valt het allemaal wel mee http://www.liefdevollid.nl/wp-conten...80-300x170.jpg |
Mocht het zo lijken alsof ik die elitaire, ietwat nare Baudet aan het verdedigen ben trouwens; dat is niet zo bedoeld :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ziet Wilders er de laatste tijd trouwens verschrikkelijk slecht uit zeg.
Spoiler
|
Citaat:
En niet zo serieus nemen dan valt het wel mee, mja, dat kun je over Stalin ook zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat een technocratie daar altijd op uitloopt.
|
Wil 'ie dat juist niet ondervangen met het bindend referendum?
|
Dus we gaan een miljardenslurpend apparaat invoeren om het old boys network niet nóg erger te laten worden?
|
Hoeveel van dat netwerk komt er denk je in de openheid? Al die dealtjes?
|
Baudet is een gladjakker.
|
En ik weet uit eigen ervaring dat hij weinig rekening houdt met anderen.
|
Wil je je ongetwijfeld hardverscheurende verhaal daaromtrent ook delen?
|
Citaat:
|
HarDverscheurend? :P
Maar nee. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |