![]() |
'ghosting' :)
hoi,
heb gisteren een 'leuke' date gehad, althans vond ik dat :) wat ik niet begrijp is dat mijn dates gaan 'ghosten' na een date, ze laten niks meer van zichzelf horen :) Aan mijn uiterlijk kan het niet liggen, ben geen narcist ofzo maar ben erg verzorgd en date met wat stoere meiden (ik ben bisexueel) wat is wel wil melden is dat ik van zoenen hou, vraag ook of dat mag maar dat vinden ze niet erg. tijdens een date merk ik ook dat ze het naar hun zin hebben, maar na afloop hoor ik niks meer van ze :) waar kan dit volgens jullie aan liggen?:facepalm::) |
Hmm, dat is wel opmerkelijk als dat steeds gebeurt. Ben je vooraf wel duidelijk over de intenties/ verwachtingen? Spreken jij en je date daar ook over tijdens de date ("Ik zou het wel leuk vinden nog eens af te spreken")?
|
nee nooit eigenlijk, dacht dat je zoiets na een date bespreekt.
|
Citaat:
Er zijn niet echt regels voor daten, let vooral op het de ander reageert en bepaal aan de hand daarvan wat je beter wel of beter niet kunt bespreken. |
Oeps, is het het heel erg als je vertelt dat je dezelfde week 4 dates hebt gehad? ikzelf vind dat niet erg van mijn date te horen en over exen praten vind ik juist heel fijn, zo kan je je date beter leren kennen. Klinkt dit heel gek?
|
Citaat:
|
nee, klinkt akelig inderdaad.
|
Hou je dan zelf geen contact meer na je date? Of antwoorden ze niet meer?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |