![]() |
hypothetisch vraagje (zal moeten :D)
Hoe kom je aan een niet-vulgair onderkomen voor die 'ultieme daad' waar geen vervelende mensen in de buurt zijn?
Toelichting, daarboven is het wel heel erg bondig. Ik ben te arm voor een eigen huis, mijn ouders wonen nog bij zichzelf en mij in en een hotel is soort van belachelijk. Maar eigenlijk lijkt het me wel fijn als ik toch een soort eigen 'huis' heb waar niemand ons lastig komt vallen. Oja, ik zit hier in de randstad, de bossen zijn zo druk bevolkt dat het alleen de lengte van de kaboutertjes is die me er van weerhoudt ze als kaboutertjes te beschouwen. En nu ga ik eens goed nadenken hoe ik deze post uit ga leggen. |
haar huis?
ouders die overdag werken? een broer of zus waarvan je het huis een weekend mag lenen? |
Hm, ik zit nogal krapjes in de oudere broers en zussen, dus die gaat niet op :( Maar alleen overdag? Mmm, ik denk (ik mag natuurlijk alleen voor mezelf spreken) dat we een nacht en de volgende ochtend willen. Misschien zijn we niet wanhopig genoeg, zou ook nog kunnen ;) Zij heeft ook geen huis, hm, misschien moet ik een rijkere vriendin zoeken...
Maar in ieder geval bedankt. |
en zij heeft ook geen oudere broers of zussen?
of leuke ouders die wel een weekend weg willen? of breng je ouders eens subtiel onder de aandacht dat een weekendje weg met zn tweetjes wel leuk is ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pas op, ik heb net ergens een colaglas neergegooid.
|
Citaat:
|
ga een weekendje kamperen
vraag aan een vriend die wel op zichzelf woont ofje zijn kamer een paar dagen mag lenen vakantiehuisje van ouders lenen ken je iemand die ergens een ouwe boot heeft liggen? |
Citaat:
Kamperen lijkt me enig, ik zal zien. Is alleen niet zo gezellig als het sneeuwt enzo, maar dat zien we dan wel weer. Danke schön, |
Citaat:
En ja, eigenlijk had ik wel zo'n boot als jullie hebben in gedachten :o Ehmm, ik neem aan dat je vrienden ook wel eensnaar huis gaan om de was te laten doen ofzo? Dan kunnen ze toch net zo goed een nachtje blijven slapen? |
Geef je ouders een weekendje weg,een etentje is ook goed,heb je het huis alleen...:p
|
Gewoon bij je ouders in het bed. Daar doen zij het toch ook?
|
Citaat:
|
eigen kamer, = eigen bed ?
mjah anders wachten dat allebei je ouders (en rest van familie) weg is (of ze omkopen met kaartjes voor de film/'t theater ofzo ofzo ;)) bij je vriend/vriendin thuis (zelfde verhaal) familie idd, (broer of zus die op zichzelf woont) of tsjah gewoon buiten huis sex hebben (bos ofzo :o:p) |
Hey ma, hier heb je geld voor 2 kaartjes voor de bios. Ik wil onwijs met mn nieuwe vriend hier, op mn slaapkkamer, neuken. Geen probleem toch? Kijk, die eerlijkheid willen we zien.
|
Citaat:
zo bedoelde k t niet, het moet ook niet teveel opvallen (tenzij je ouders er geen probleem van maken dat je sexueel actief bent) maar zorg gewoon dat toevallig ergens heen moeten ofzo (feestjes aan de andere kant van t land die niet schijnen te bestaan ;)) zorg dat ze uit eten of naar n voorstelling iets gaan... kom op je moet er iets voor over hebben :p |
Citaat:
Maar euhm, hebben JOUW ouders er dan problemen mee als je een meisje meebrengt en zij bij je overnacht? Misschien iets om eens aan te kaarten thuis. Ik weet van mijn eigen ouders dat het ze niks uitmaakt. Of ik mij er op mijn gemak bij voelen zou, is een andere vraag .. maar daar gaat het niet om, of wel? :) |
Nou, je zit in de Randstad, daar wordt veel gebouwd enzo (toch?) dus je zoekt een leuke vinexlocatie in aanbouw op vrijdagavond, neemt een dekentje mee, en voila je hebt jezelf een onderkomen. (is dat creatief bedacht of wat)
|
Citaat:
|
Eigenlijk had je met dr naar lowlands moeten gaan.. seks op lowlands roelt :D
|
Citaat:
Hm, die one-night-kraak lijkt me ook wel spannend ja :) Lowlands.... dat was dus mijn categorie 'ordinair'. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |