Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hypothetisch vraagje (zal moeten :D) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=192920)

tacidvs 21-08-2002 21:50

hypothetisch vraagje (zal moeten :D)

Hoe kom je aan een niet-vulgair onderkomen voor die 'ultieme daad' waar geen vervelende mensen in de buurt zijn?

Toelichting, daarboven is het wel heel erg bondig. Ik ben te arm voor een eigen huis, mijn ouders wonen nog bij zichzelf en mij in en een hotel is soort van belachelijk. Maar eigenlijk lijkt het me wel fijn als ik toch een soort eigen 'huis' heb waar niemand ons lastig komt vallen. Oja, ik zit hier in de randstad, de bossen zijn zo druk bevolkt dat het alleen de lengte van de kaboutertjes is die me er van weerhoudt ze als kaboutertjes te beschouwen.

En nu ga ik eens goed nadenken hoe ik deze post uit ga leggen.

Lindansje 21-08-2002 22:02

haar huis?

ouders die overdag werken?

een broer of zus waarvan je het huis een weekend mag lenen?

tacidvs 21-08-2002 22:05

Hm, ik zit nogal krapjes in de oudere broers en zussen, dus die gaat niet op :( Maar alleen overdag? Mmm, ik denk (ik mag natuurlijk alleen voor mezelf spreken) dat we een nacht en de volgende ochtend willen. Misschien zijn we niet wanhopig genoeg, zou ook nog kunnen ;) Zij heeft ook geen huis, hm, misschien moet ik een rijkere vriendin zoeken...

Maar in ieder geval bedankt.

Lindansje 21-08-2002 22:09

en zij heeft ook geen oudere broers of zussen?

of leuke ouders die wel een weekend weg willen?

of breng je ouders eens subtiel onder de aandacht dat een weekendje weg met zn tweetjes wel leuk is ;)

nare man 21-08-2002 22:25

Citaat:

tacidvs schreef:
Hopen dat ze niet op vakantie een internetcaféetje opzoekt ;)

Lethalis 21-08-2002 22:37

Citaat:

nare man schreef:
Hopen dat ze niet op vakantie een internetcaféetje opzoekt ;)
ROFL :d

tacidvs 21-08-2002 22:40

Pas op, ik heb net ergens een colaglas neergegooid.

'I'he Prophet 22-08-2002 01:26

Citaat:

tacidvs schreef:
Hoe kom je aan een niet-vulgair onderkomen voor die 'ultieme daad' waar geen vervelende mensen in de buurt zijn?

Toelichting, daarboven is het wel heel erg bondig. Ik ben te arm voor een eigen huis, mijn ouders wonen nog bij zichzelf en mij in en een hotel is soort van belachelijk. Maar eigenlijk lijkt het me wel fijn als ik toch een soort eigen 'huis' heb waar niemand ons lastig komt vallen. Oja, ik zit hier in de randstad, de bossen zijn zo druk bevolkt dat het alleen de lengte van de kaboutertjes is die me er van weerhoudt ze als kaboutertjes te beschouwen.

Dat wil ik ook wel es weten ja! :p

Lindansje 22-08-2002 13:31

ga een weekendje kamperen
vraag aan een vriend die wel op zichzelf woont ofje zijn kamer een paar dagen mag lenen
vakantiehuisje van ouders lenen
ken je iemand die ergens een ouwe boot heeft liggen?

tacidvs 22-08-2002 14:15

Citaat:

Lindansje schreef:
ga een weekendje kamperen
vraag aan een vriend die wel op zichzelf woont ofje zijn kamer een paar dagen mag lenen
vakantiehuisje van ouders lenen
ken je iemand die ergens een ouwe boot heeft liggen?

De reaktie uit 't Goy ;) Mijn ouders hebben geen vakantiehuisje en de enige boot die onze familie rijk is, is maar 5 meter lang, onoverdekt, met roeispanen en licht ergens in het duistere Noorden van Nederland. Hm, waar ga ik die vrienden dan laten? Bij mij thuis?

Kamperen lijkt me enig, ik zal zien. Is alleen niet zo gezellig als het sneeuwt enzo, maar dat zien we dan wel weer. Danke schön,

Lindansje 22-08-2002 15:17

Citaat:

tacidvs schreef:

De reaktie uit 't Goy ;) Mijn ouders hebben geen vakantiehuisje en de enige boot die onze familie rijk is, is maar 5 meter lang, onoverdekt, met roeispanen en licht ergens in het duistere Noorden van Nederland. Hm, waar ga ik die vrienden dan laten? Bij mij thuis?

Kamperen lijkt me enig, ik zal zien. Is alleen niet zo gezellig als het sneeuwt enzo, maar dat zien we dan wel weer. Danke schön,

Pauperig Sliedrecht hoor :p

En ja, eigenlijk had ik wel zo'n boot als jullie hebben in gedachten :o

Ehmm, ik neem aan dat je vrienden ook wel eensnaar huis gaan om de was te laten doen ofzo? Dan kunnen ze toch net zo goed een nachtje blijven slapen?

~Golvend Badeendje~ 22-08-2002 15:52

Geef je ouders een weekendje weg,een etentje is ook goed,heb je het huis alleen...:p

Cerberus Rvo 23-08-2002 21:54

Gewoon bij je ouders in het bed. Daar doen zij het toch ook?

Lindansje 23-08-2002 23:05

Citaat:

Cerberus Rvo schreef:
Gewoon bij je ouders in het bed. Daar doen zij het toch ook?
gezellig samen met je ouders in bed (y) :D

ruby soho 24-08-2002 00:12

eigen kamer, = eigen bed ?

mjah anders wachten dat allebei je ouders (en rest van familie) weg is (of ze omkopen met kaartjes voor de film/'t theater ofzo ofzo ;))

bij je vriend/vriendin thuis (zelfde verhaal)

familie idd, (broer of zus die op zichzelf woont)

of tsjah gewoon buiten huis sex hebben (bos ofzo :o:p)

Cerberus Rvo 24-08-2002 00:46

Hey ma, hier heb je geld voor 2 kaartjes voor de bios. Ik wil onwijs met mn nieuwe vriend hier, op mn slaapkkamer, neuken. Geen probleem toch? Kijk, die eerlijkheid willen we zien.

ruby soho 24-08-2002 00:50

Citaat:

Cerberus Rvo schreef:
Hey ma, hier heb je geld voor 2 kaartjes voor de bios. Ik wil onwijs met mn nieuwe vriend hier, op mn slaapkkamer, neuken. Geen probleem toch? Kijk, die eerlijkheid willen we zien.
:p

zo bedoelde k t niet, het moet ook niet teveel opvallen (tenzij je ouders er geen probleem van maken dat je sexueel actief bent)

maar zorg gewoon dat toevallig ergens heen moeten ofzo (feestjes aan de andere kant van t land die niet schijnen te bestaan ;))
zorg dat ze uit eten of naar n voorstelling iets gaan...

kom op je moet er iets voor over hebben :p

Lethalis 24-08-2002 06:57

Citaat:

tacidvs schreef:
mijn ouders wonen nog bij zichzelf
:d :p

Maar euhm, hebben JOUW ouders er dan problemen mee als je een meisje meebrengt en zij bij je overnacht?

Misschien iets om eens aan te kaarten thuis. Ik weet van mijn eigen ouders dat het ze niks uitmaakt. Of ik mij er op mijn gemak bij voelen zou, is een andere vraag .. maar daar gaat het niet om, of wel? :)

Winner 24-08-2002 07:57

Nou, je zit in de Randstad, daar wordt veel gebouwd enzo (toch?) dus je zoekt een leuke vinexlocatie in aanbouw op vrijdagavond, neemt een dekentje mee, en voila je hebt jezelf een onderkomen. (is dat creatief bedacht of wat)

shaya 27-08-2002 10:37

Citaat:

en wat is vulgair?? ik bedoel het strand/duinen is erg leuk, maar bij gebrek daaraan kan je ook een andere plaats zoeken. je kan het zo gek niet bedenken of je kan het er wel doen.

DarkCat 27-08-2002 10:41

Eigenlijk had je met dr naar lowlands moeten gaan.. seks op lowlands roelt :D

tacidvs 27-08-2002 11:21

Citaat:

******** schreef:
Maar euhm, hebben JOUW ouders er dan problemen mee als je een meisje meebrengt en zij bij je overnacht?

Mijn ouders kan het niets schelen, denk ik en het kan mij weinig schelen of mijn ouders het wat kan schelen, zolang ze maar niet voor het raam komen staan o.i.d. Het enige wat me kan schelen is dat het mij kan schelen dat er allemaal idioten in de buurt zijn.

Hm, die one-night-kraak lijkt me ook wel spannend ja :)

Lowlands.... dat was dus mijn categorie 'ordinair'.

DarkCat 27-08-2002 14:08

Citaat:

tacidvs schreef:
Lowlands.... dat was dus mijn categorie 'ordinair'.
Ze hebben daar kamertjes die je voor 4 muntjes kunt huren, heb je een uur lang een schoon bed voor met zn tweeen :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.