![]() |
Welke beroemdheid zou jij het allerliefste doen?
Of trouwen?
|
Ik wil graag Ryan Reynolds doen en trouwen met Michiel Huisman
|
Tom Hiddleston, Jake Gyllenhaal, Mark Ruffalo, Michael Fassbender, Gael Garcia Bernal.
En Wim Helsen :o |
Ik wil Tom Kaulitz doen en trouwen met Milo Ventimiglia. En Demi Lovato. Michiel Huisman is ook wel fijn ja :o maar misschien alleen om te doen.
|
Citaat:
Ik denk ik nog steeds Ryan Phillipe zoals hij er uitzag tijdens de opnames van Cruel Intentions. En van de dames Emma Watson <3 |
Klein kunstje op Ryan Gosling kan ook best :bloos: om het rijtje sexy Ryans even te completeren.
|
Aww yis.
|
Geen eigenlijk.
|
Gordon Ramsey :bloos:
|
Rihanna doen.
De Ryans zijn ook prettig en dan met name Daadpool. :cool: :bloos: De Chrissen Evans/Hemsworth/Pratt zijn ook niet verkeerd (Chris Pine is dan weer verschrikkelijk, zo'n ouwe kop , maar speelt toch vaak jonge rollen). Als laatste Cassius van B-Brave (ben geen fan hoor :o) en die doet gelukkig mee aan Adam zit Eva. :bloos: :lief::lief::lief: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ryan Gosling ook ja. En Idris Elba mag mij ook wel doen.
|
Chris Pratt en Ryan Reynolds en Milo Ventimigidingetje. Idris Elba. Emme Stone. Scarlett Johansson. Mahershala Ali. Eddie Redmayne. De trombonist van Lucky Chops, al weet ik niet zeker of die valt onder beroemdheden. Emma Watson. Ed Sheeran. Hmmmm.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Josh Homme.
|
Oh, en Frank Turner.
|
En een andere J.H: Jon Hamm.
|
Avy Scott
|
Neil Patrick Harris trouwens ook.
|
Niet per se de knapste maar ik heb al eeuwen een crush op Barry Atsma :o
Maar Jamie Dorman of Gerard Butler of Matthew Mcconaugheydinges mag ook best! |
Arry Batsma, am I right?! :Ertur:
|
Scarlett Johansson :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooooih ja Gerars Butler :lief:
|
Natalie Portman
|
Op de een of andere manier vind ik Blake Shelton heel lekker. En natuurlijk Jake Gyllenhaal. Anne Hathaway ook graag en dan ook maar Adam Lavine als hij zijn ego thuis laat.
|
Jake is denk ik heel harig onder zijn kleren. Brrrrrr.
|
Ik hou ook niet van veel haar, maar Jake vergeef ik alles. Bet ya he has a big schwanz! :ertur:
|
Mmm Adam Levine :lief:
|
Miley Cyrus of Justin bieber ;p haha
|
|
Trouwen is geen optie, en 'doen', tja, hoe bedoel je dat?
|
Citaat:
Alleen weer eens SLECHTE *Gordon-stem* casting van de dates. Twee saaie boerinnen. :rolleyes: |
Curt Fortin was ook prettig om te zien overigens. :o
|
Citaat:
|
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...c87c5bc988.jpg
Terwijl ik hem al heel lang ken en ik in het echte leven nooit heb gedacht "nou nou, poeh poeh" had ik vannacht ineens een seksdroom over Benja Bruijning. En nu ben ik een beetje op hem, omdat hij in m'n droom zo leuk en sexy was. :o |
Citaat:
|
Tatiana Maslany doen. :lief:
Of Leonardo DiCaprio natuurlijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |