![]() |
Kreunen
Wat vinden jullie van kreunen/geluid maken tijdens vingeren of seks?
|
Volgensmij is dat normaal en zo kun je miss ook een beetje laten merken dat je het naar je zin hebt niet erg dus (denk ik)
|
Ik heb namelijk een beetje het gevoel alsof ik iets te veel geluid maak. Maar is dat erg?
|
Bespreek het met je partner. Lijkt mij stug dat diegene het als vervelend ervaart. Ik vind het ook alleen maar fijn en een bevestiging dat je goed bezig bent.
Maar praat er dus even over als je ermee zit. |
Dankjewel
|
Nou jah mijn vriendin gilt soms, wil niet weten wat de buren wel niet moeten denken
|
(Overdreven) kreunen en gillen tijdens de seks slaat nergens op. Volgens mij is het gedrag wat men doet omdat men denkt dat het zo hoort.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nouja volgensmij ben k gwn een beetje raar, maar hoe erg ik ook geniet ik kreun gewoon nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat heerlijk, ik kreun altijd stiekem zachtjes een beetje
|
tis een goed teken vaak als een je begint te kreunen, dan doet je partner of jij zelf het goed ;)
|
Citaat:
Een goede vriendin van mij denkt dat haar vriend waar ze soort van benefits iets mee heeft alsof doet. Xx roos |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Kreunen is geil.
|
Citaat:
Kan, natuurlijk, omdat ze denken dat het hoort ja. maar daar moet je niet vanuit gaan haha :P altijd positief blijven denken haha |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |