![]() |
Hoi leviterende Varagidsen #1908
Leviteren, een heerlijk woord. :lief:
|
Laviteren?
|
Heb je 't zelf bedacht? Wat betekent het? Ken je het woord tadimeren?
|
Of heb je per ongeluk leviteren verkeerd gespeld bedenk ik me nu :D *senior moment*
|
:'(
FML Ik spel het verkeerd!! N ik weet na 800 jaar op dit forum nog steeds niet hoe je de tt aanpast. :o |
Citaat:
|
Zou laviteren (m'n Macbook corrigeert het wel :mad: ) zo iets zijn als zwevende moedermelk? :o
|
Of moedermelk die uit je tieten zweeft zonder dat je er iets voor hoeft te doen.
|
Laviteren; zo lui zijn dat je alles naar je toe probeert te teleporteren
|
Citaat:
Zo iets? :o |
Citaat:
|
Dus in theorie zou je het ook als wapens kunnen gebruiken!!
|
Zelfverdediging voor zogende vrouwen. "laviteer uw aanvaller weg!"
Zou dat als gevolg hebben dat er op den duur meer vrouwen in het leger komen om tw zorgen dat er meer gelaviteerd kan worden? |
Vast!
Laviteren kan je leren! Laviteren, niet voor heren! Laviteren, kut met geweren! Laviteren, schorseneren! |
:lief:
|
Zo. Dat was een fijne dag!
|
Helemaal in het zwarte pantser. De enige uitsparing zit bij de tepels. Die zitten achter een klein rooster, zodat ze wel gebruikt kunnen worden maar niet geheel kwetsbaar zijn. Voor de camouflage worden gekleurde maar flexibele tepelhoedjes gebruikt.
|
Ja of een soort patrijspoortjes die je kan bedienen met je gepantserde handschoenen!
|
Woehoe!
Mijn woorden van de week zijn phantasmagoria, Cackalacky en tryst! |
Goedenacht.
|
|
Constant Shape of you op de radio he gaat straks niet meer uit mijn kop.
|
Ik heb dat met Castle on the Hill al een week of 3 :ghe:
|
Ik heb dat met My Heart Will Go On al een jaar of 20 :ghe:
|
Grapje niet haten
|
Wauw, ik vind dat nieuws over die moord op die 9 jarige jongen door zijn 19 jarige buurjongen best wel sick ... Wat de fuck gaat er dan om in zo'n iemand?
|
Citaat:
|
Maar wel klagen dat ze geen promotie maken en minder verdienen *schudt met vuist*
|
Citaat:
|
Ugh, vooral die 12- tot 18-jarigen. Wat een kuthoeren. #vrouwendag
|
Citaat:
(Vanwege het Engelse 'lavatory' - Red.) |
Citaat:
|
Een van mijn cliënten doet zelf oogschaduw op. Knalgroen. Die smeert ze op haar vrij hangende oogleden tot aan haar wenkbrauwen en vandaag had ze door de regen gelopen en was ze overdag in slaap gevallen. Dit had tot gevolg dat ze een soort groene panda was geworden :lief:
|
Sinds wanneer is het eigenlijk acceptabel om met het geluid hardop filmpjes te kijken op je smartphone terwijl je in de trein zit?
|
Ik ben toch overtuigd om op de SP stemmen denk ik. Jammer dan van die AOWleeftijd.
|
Ze moeten eerst hun euroscepsis nog even kwijtraken voordat ik op ze zou kunnen stemmen.
|
Ik had een hele rare droom waarin ik Bas tegenkwam in mijn locale supermarkt en hem ging vertellen dat ik SGP ging stemmen :D(n)
|
Citaat:
|
Goedemorgen deze morgen. Wat gaan jullie vandaag doen?
|
Hallo Harira! Ik ga hier thuis flink aan dd poets en vanmiddag gaan we naar mijn zwager die.jarig is vandaag. Wat ga jij doen?
|
Citaat:
|
Kunnen jullie een beetje normaal met elkaar omgaan?
|
Ik ga vandaag werken aan een schoolopdracht en vanavond heb ik kring!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WolveGAY
|
Potdomme jongens wat is het een prachtige dag. Zelfs in Friesland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle wolken zijn opgeregend gisteren! !!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |