Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   HELP: hoe kom ik erachter of mijn 3 JAAR OUDERE NEEF hetzelfde voelt voor mij? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1929403)

Anniekb16 08-03-2017 16:08

HELP: hoe kom ik erachter of mijn 3 JAAR OUDERE NEEF hetzelfde voelt voor mij?

Ik heb laatst een ander topic op dit forum geplaatst met de titel: verliefd op 3 jaar oudere neef? Ik zal het even in het kort uitleggen: sinds juni 2016 heb ik 'speciale' gevoelens voor hem, whatsapp heel vaak met hem en wil overal zijn waar hij is, laatst hebben we gelogeerd bij onze oma en we hebben afgesproken weer te gaan logeren binnenkort (maar dan meer dagen, net dat idee kwam hij overigens). Nu weet ik alleen niet of hij mij gewoon ziet als een hele leuke en lieve nicht of dat hij misschien ook wel gevoelens voor mij heeft, als je het hele verhaal wilt weten kun je beter eerst dat andere topic lezen.
Omdat ik niet precies weet hoe hij mij 'ziet', wil ik daarachter komen, maar ik wil dat een beetje op een 'onopvallende' manier doen, waardoor ik niet laat merken dat ik hem leuker dan leuk vind (dat zou best awkward zijn namelijk als hij dat niet zo ziet, dan weet ik dat en kan ik mijn gevoelens misschien stopzetten, maar als hij erachter komt en hij mij niet leuk vind is onze hechte band misschien wel kapot of zo) dus mijn vraag is; weten jullie misschien een soort 'trucje' om er achter te komen of mijn neef mij leuk vind? Of wat hij vind van nichten en neven die verliefd zijn op elkaar (daar kan ik dan ook een dergelijk antwoord uithalen hoop ik). Ik wil het dus met een voorbeeld of zo iets vragen; niet zo direct.. ik hoop dat jullie goede ideeën en/of tips hebben!!

Dark Phoenix 08-03-2017 16:50

Oke even de voorspelbare reactie: ik denk dat het geen goed idee is. Los van het feit dat het familie is en daarom met kindjes krijgen enzo niet zo verstandig is, denk ik dat veel mensen in je omgeving er een negatieve mening over zullen hebben. Daarbij, wat doe je als jullie een relatie krijgen en het gaat uit? Heb je er over nagedacht hoe je dat op familieweekenden, feestdagen enzo wil doen? Is het al het gedoe het voor je waard?

Dat gezegd hebbende, als je het graag wilt weten, waarom begin je niet eens een gesprek over liefde / relaties etc. met hem en vraag je hem subtiel of hij iemand op het oog heeft? Als jullie echt zo close zijn zou dat wel moeten kunnen, toch?

Succes!

Anniekb16 08-03-2017 18:17

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 34326028)
Oke even de voorspelbare reactie: ik denk dat het geen goed idee is. Los van het feit dat het familie is en daarom met kindjes krijgen enzo niet zo verstandig is, denk ik dat veel mensen in je omgeving er een negatieve mening over zullen hebben. Daarbij, wat doe je als jullie een relatie krijgen en het gaat uit? Heb je er over nagedacht hoe je dat op familieweekenden, feestdagen enzo wil doen? Is het al het gedoe het voor je waard?

Dat gezegd hebbende, als je het graag wilt weten, waarom begin je niet eens een gesprek over liefde / relaties etc. met hem en vraag je hem subtiel of hij iemand op het oog heeft? Als jullie echt zo close zijn zou dat wel moeten kunnen, toch?

Succes!

Dank voor de reactie! Ja ik heb wel een gesprek met hem gehad net voor valentijnsdag (toen vroeg ik of hij nog iets voor een chick ging kopen en zei hij nope ik zit met een zak over me kop op de bank). Het is ook niet zo dat ik er nu al van droom om met hem te trouwen en kinderen te krijgen enzo, en een relatie hoeft ook niet per se, maar wil gwn weten of hij mij ook leuk vind; zonder dat hij duidelijk door heeft dat ik dat vraag dus bijv door een voorbeeld waardoor ik er misschien alleen al achter kom wat hij vind van nichten en neven die op elkaar verliefd zijn.

Dark Phoenix 09-03-2017 06:10

Je kunt natuurlijk ook iets zeggen dat je laatst een artikel / programma / stuk op het internet of wat dan ook hebt gezien waarin het ging over neven en nichten (of familie überhaupt als je het algemener wilt houden) die elkaar leuk vinden, en wat hij daarvan denkt. Dan kun je je reactie aanpassen aan hem.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.