![]() |
Van welk WiFi-kanaal maak jij gebruik?
:lampje:
|
Kut, kan dit topic naar Onzin worden verplaatst?
|
Doen jullie ook even mee, ik heb dit topic niet voor niets gemaakt!
|
Verwacht je nu dat ik alleen voor deze poll ga inloggen op de router enzo :p
|
Ik kan niet meerdere kanalen kiezen.
|
Ik gebruik 2,3,4 & 11,13 & 17 & 18. En dan ook nog een heleboel hoge.
|
En ik check maandelijks of ik ze niet moet veranderen.
|
Nooit geweten dat dat allemaal mogelijk was :D Ik ben nu de enige op mijn kanaal :cool:
|
Citaat:
|
De laatste keer dat ik t heb aangepast 9. Maar nu hebben we een router en een errrr accesspoint geloof ik, maar ik heb echt geeeen idee of dat ook werkt met een kanaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien moet ik me er eens in verdiepen, want ik realiseer me ineens dat als er iets stuk gaat als ik lang alleen thuis ben ik echt fucked ben.
|
Dat is geen overbodige luxe maar het kanaal is daar wel minder belangrijk bij. Helemaal in jullie appartement.
|
Citaat:
|
Ik heb dat ding niet voor niets geschreven!
|
;) Grapje je hoeft niets terug te sturen maar ik vroeg me gewoon af of hij aangekomen is!
|
Wil je serieus zeggen dat er iemand is die een kaartje van jou... van Miekepieke..... van DE MIEKE, in België, die ja.... dat iemand die krijgt en dat dan niet even laat weten?
WTF IK WIL AL DUISENTJAAR EEN KAARTJE VAN MIEKE!!!!! |
JA JEEEEETJEEEEEEEEEEE! Geef je adres dan makker!
|
WhatsApp!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Fijn dat ik verhuisd ben trouwens, dan lopen we niet het risico dat mijn oude buren weer jouw post lezen :d
|
OMG jaaaaaa :lief::lief::lief::lief::lief: :Cool::Cool::Cool: <3 <3 <3 <3 <3
|
Citaat:
|
Die vrouw heeft me een half jaar niet aan durven kijken :d;d::D:D::DDdd
|
Ik had ooit naar mijn nichtje een brief geschreven over mijn eerste vriendje met intieme details en toen had mijn tante het gelezen :ghe: :D :herp:
|
Vertel (A)
|
Citaat:
|
Volgens mij viel het allemaal wel mee, maar mijn naam stond er met koeienletters op .. en dan toch openmaken :ghe:
|
Het modem van Ziggo gebruikt momenteel 6, de losse router gebruikt 13.
|
Ik gebruik geen wifi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |