![]() |
Uit broek gescheurd
Hoi
Ik ben net uit mn broek gescheurd en de scheur zit zeg maar aan de binnenkant van mijn bovenbeen. Het is echt mijn lievelingsbroek en ik wil hem eigenlijk niet erg doen. Is het dan handiger om er een spijkerstof achter te laten zetten of op meerdere plekken scheuren te maken en er een felrode stof achter te laten zetten? Ik zou t ook leuk vinden om er nog extra scheuren in te maken, want ik mag geen nieuwe broek kopen. Hoe zorg ik dat se de scheur niet verder scheurt tot aan mijn kruis? |
Je kunt er een stukje strijkstof tegenaan strijken, aan de binnenkant. Daar zie je meestal weinig van, is een goedkope oplossing en je broek zal niet verder scheuren.
|
Kun je ook bijvoorbeeld de scheur houden maar zorgen dat hij niet verder uitscheurt?
|
Ik vind het persoonlijk een vreemde plek voor een scheur. Maar als je de scheur echt wil behouden zou je de stof om de scheur heen kunnen verstevigen door er andere stof achter te strijken.
|
Mijn vriend heeft ook altijd dat zijn broeken daar stuk gaan, komt van veel fietsen.
|
Mijn broeken doen dat ook, tot nu toe heeft een stukje stof erin strijken geen effect gehad. Ik denk dat het meer effect heeft om een stukje van een oude spijkerbroek aan de binnenkant te lijmen met textiellijm (het stuk moet natuurlijk groter zijn dan het gat), maar hoop niet te veel, vaak zijn broeken die bij het bovenbeen/kruis uitscheuren wel echt overleden.
|
Citaat:
|
Ik breng wel eens broeken van mijn vriend naar de kleermaker en die stikt dan een stuk spijkerstof aan de binnenkant. Dan gaan ze wel weer even mee maar het is dan ook wel tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe.
|
Ik bedoelde niet zozeer dat ik het raar vond dat de broek daar stuk ging, maar juist dat het geen plek is waar je normaal een zichtbare scheur wil hebben. Koop je een broek met scheuren in de winkel, dan zitten de scheuren nooit op die plek.
|
Ah okee! Dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |