Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe stop je met verliefd zijn (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1929779)

girlgirlx 17-03-2017 16:27

hoe stop je met verliefd zijn

hoe kan ik stoppen met verliefd zijn want ik wil niet meer verliefd zijn.
waarom zou ik iemand nog leuk kunnen vinden als die me toch niet leuk vindt want hij weet het en we zijn friends enzo maar ik wil hem niet leuk vinden. dus hoe stop je verliefdheid

bierkoning 17-03-2017 17:20

Door diegene niet meer te zien. En het tijd te geven.

ThaMurz 17-03-2017 17:43

Citaat:

girlgirlx schreef: (Bericht 34331162)
hoe kan ik stoppen met verliefd zijn want ik wil niet meer verliefd zijn.
waarom zou ik iemand nog leuk kunnen vinden als die me toch niet leuk vindt want hij weet het en we zijn friends enzo maar ik wil hem niet leuk vinden. dus hoe stop je verliefdheid

Volgens mij kan je dat niet zomaar stoppen... helaas :)
Of je moet iemand tegenkomen die veeeeel leuker is !

DJTjerk17 20-03-2017 08:43

op deze manier klinkt het alsof hij een ander heeft en jij jaloers bent en een relatie met hem wil, maar dat hij jou meer ziet als vriend. Is niet erg ofzo, maar even on topic je kunt gevoelens niet stoppen.

GluipigeJood 20-03-2017 09:15

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34331189)

Dit is het beste antwoord. Plus: afleiding zoeken op momenten je aan diegene moet denken.

Dekaloog 20-03-2017 09:40

Ik was vijf jaar lang verliefd op mijn vriend voor we een relatie kregen (hij was bezet). We hadden in die periode ook geen contact.

Je kunt niet altijd stoppen met verliefd zijn.

Het enige wat voor mij een beetje werkte was zelfontwikkeling. Als je verandert/beter wordt als mens, dan pas je misschien niet meer goed bij diegene. Dus misschien kun je iets zonder hem gaan doen? Op muziekles, of leren programmeren, of bij een jongerenvereniging van een politieke partij gaan, of een nieuwe sport, of kijken of je hobbymatig kunt figureren in films. In ieder geval iets wat jij cool vindt en waar hij niet bij is. Succes!

girlgirlx 27-03-2017 17:10

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34331189)

gaat beetje moeilijk als die in me klas zit. ik kan moeilijk effe school skippen

girlgirlx 27-03-2017 17:11

Citaat:

ThaMurz schreef: (Bericht 34331201)
Volgens mij kan je dat niet zomaar stoppen... helaas :)
Of je moet iemand tegenkomen die veeeeel leuker is !

helaas is er niemand zo leuk maar er is wel een andere knappe jongen maar die ken ik niet persoonlijk

girlgirlx 27-03-2017 17:13

Citaat:

DJTjerk17 schreef: (Bericht 34332203)
op deze manier klinkt het alsof hij een ander heeft en jij jaloers bent en een relatie met hem wil, maar dat hij jou meer ziet als vriend. Is niet erg ofzo, maar even on topic je kunt gevoelens niet stoppen.

hij heeft niemand anders dus kan niet jaloers en ik zou blij voor hem zijn als die gelukkig is met een ander ik gun hem om gelukkig te zijn ook al is het niet met mij. iedereen verdient geluk

girlgirlx 27-03-2017 17:19

Citaat:

Dekaloog schreef: (Bericht 34332215)
Ik was vijf jaar lang verliefd op mijn vriend voor we een relatie kregen (hij was bezet). We hadden in die periode ook geen contact.

Je kunt niet altijd stoppen met verliefd zijn.

Het enige wat voor mij een beetje werkte was zelfontwikkeling. Als je verandert/beter wordt als mens, dan pas je misschien niet meer goed bij diegene. Dus misschien kun je iets zonder hem gaan doen? Op muziekles, of leren programmeren, of bij een jongerenvereniging van een politieke partij gaan, of een nieuwe sport, of kijken of je hobbymatig kunt figureren in films. In ieder geval iets wat jij cool vindt en waar hij niet bij is. Succes!

ik zie hem sws elke dag op school dus gaat een beetje moeilijk en na school zie ik hem niet. plus ik zit op zwemmen en dat is het enige na schhol ding anders thuis leren of met friends iets leuks doen. en je kan jezelf niet persee veranderen want je bent wie je bent en zo ben je het mooist

bierkoning 27-03-2017 17:31

Ja dan moet je jezelf er overheen zetten. Als je hem niet kan ontlopen

DJTjerk17 03-04-2017 08:18

Citaat:

girlgirlx schreef: (Bericht 34335356)
hij heeft niemand anders dus kan niet jaloers en ik zou blij voor hem zijn als die gelukkig is met een ander ik gun hem om gelukkig te zijn ook al is het niet met mij. iedereen verdient geluk

Ik snap niet waar je je druk om maakt aangezien je verliefdheid niet stopt van de een op andere dag. Zoiets heeft tijd nodig ik heb zo vaak gehad dat ik een meisje leuk vond en zij mij niet maar dat het nog zeker 2 maanden heeft geduurd voordat bij mij het gevoel ook weg was, dus geef het gewoon even de tijd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.