![]() |
Uiterlijk
Hey,
Ik heb het laatste tijd echt het gevoel dat ik lelijk ben en niks me meer staat. Zelfs kleren dat ik 2 weken geleden super leuk vvond staan. VInd ik nu echt niet meer staan en dat komt niet door mn kleren maar ik vind dat het niet... ja hoe zeg je dat... ik voel me gewoon ontzettend lelijk. Waarom ben ik in 1 week heel erg veranderd en waarom vind ik me zelf opeens zo lelijk? Ik weet het echt ff niet meer... |
Ik denk dat iedereen (of in elk geval elke vrouw) dat zo af en toe wel heeft. Bij mij ligt het vaak ook wel aan de tijd van de maand, sommige dagen houd je net meer vocht vast waardoor je kleding strakker zit of minder mooi valt, een paar dagen later is dat weer anders.
|
Dankje wellll😁
|
Citaat:
|
Is er de afgelopen weken iets gebeurd, LOVEbasketbal?
Heeft bijvoorbeeld iemand je aangeraakt terwijl je niet wilde? Al is het op een 'kleine' manier, zoals een irritante klasgenoot in de aula. Was er een situatie waarin je bang was en wilde dat je geen ruimte innam? Of iets waarbij iemand indruk op jou maakte? Het is niet normaal om psychologisch zo veel last te hebben van je lichaam, ook al wordt vrouwen voortdurend onzekerheid aangepraat. Door de acute start van je symptomen zou het kunnen dat je op deze manier een emotionele ervaring (zoals bijv. een ontmaagding) fysiek aan het verwerken bent. |
Citaat:
Nee geen van alle.....:n:bloos: |
Tja, dan zijn het misschien toch hormonen. :y Je zit tenslotte in de puberteit.
Misschien kun je een handeling zoeken waar je je lekker bij voelt? Veel mensen voelen zich aantrekkelijk als ze net gesport hebben, bijvoorbeeld. Je moet er alleen niet in doorschieten, uiteindelijk moet je je wel fijn voelen bij jezelf, door jezelf. |
Wat soms ook heel fijn kan zijn is jezelf even vertroetelen. Even de tijd nemen om een maskertje op je gezicht te doen, je nagels te lakken, dat soort dingen. Soms kan zoiets simpels, waardoor je jezelf tijd gunt puur voor jezelf, best goede dingen doen voor je zelfvertrouwen.
|
Waarom vind je je uiterlijk eigenlijk zo belangrijk?
Heb je het gevoel dat mooi zijn 'moet', of doe je het voor jezelf? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankjewell<3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |