![]() |
Ik voel me best rot
Hoi, ik ben enorm onzeker als t op liefde aan komt.
En dat is denk ik mede door dat ik al 17 ben en nog nooit iets met een meisje heb gehad, wat kan ik d'r aan doen om die onzekerheid weg te nemen? |
Dat is echt geen schande! Als jij sociaal bent komt daar vast een keer verandering in. De jongen waar ik voor het eerst mee zoende was 16 en hij had nog nooit eerder gezoend of een vriendinnetje gehad. Ik ken zelfs een jongen die tot zijn 21e nog nooit gezoend had, gewoon, omdat het er niet van gekomen was. Het is misschien minder gebruikelijk, maar het is geen drama ;)
|
Als ik vragen mag waar ben je dan precies onzeker over of ben je gewoon te verlegen of is het iets met je uiterlijk wat je onzeker maakt ...?
|
Citaat:
|
Citaat:
1. je praat al met meiden 2. er is niks met je uiterlijk ik ben 18 jaar ik heb ook nog geen relatie gehad en ik praat ook wat moeilijker met meiden. jij hoeft je niet druk te maken als je maar sociaal blijft dan komt het allemaal wel op je pad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst proberen gewoon vrienden te zijn met een aantal meisjes, uiteindelijk raak je misschien tot iemand aangetrokken. Ik kon vroeger echt niks tegen jongens zeggen en sinds ik bevriend ben geraakt met een paar is het steeds beter gegaan. Nu heb ik zelfs een vriendje!(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |