![]() |
havo 3 naar mavo 4
hoi mensen van het goede leven,
ik had een vraag, ik heb mn havo 3 afgerond en havo 4 gevolgd tot de feb vakantie toen ben ik naar japan gegaan waar ik nu nog ben. ik ben van plan een mavo diploma te halen omdat ik niks ga doen waar ik een studie of diploma voor nodig heb (ik moet natuurlijk wettelijk een diploma halen) mijn vraag is hoe makkelijk is het om m'n mavo diploma te halen op vavo met mn huidige school ervaring?(ik ben redelijk slim en begon op het vwo met een cito van 544 in gr 8) ik ben van plan om niet al te veel tijd in school te steken. antwoord zou zeer geappricieerd zijn :) |
Hoe oud ben je?
|
Citaat:
|
Volgens mij kan je niet zomaar van havo 3 naar mavo 4. Je kot dan in een examenkaar terecht en dat is niet toegestaan en zal je dus sowieso moeten aansluiten bij de mavo 3 klas.
PS: Ik weet niet wat je met vavo bedoelt of wat het is. Als het een soort school is voor volwassenen om daar je opleiding af te ronden kunnen daar natuurlijk andere regels gelden. In ieder geval veel succes! |
Citaat:
|
Vavo idd.
Overigens zijn er mensen die zonder moeite te doen het VWO/Gymnasium halen. Met alle respect, zo slim als je jezelf vindt, ben je misschien niet. Maar goed, dat is een kleine ter zijde. Ik ben wel benieuwd, wat wil je gaan doen na school? |
Citaat:
|
Ik bedoel dat vavo inderdaad (idd) de snelste/eenvoudigste route is.
Je originele vraag is Citaat:
Het is overigens flauw om te blijven zeuren over je originele vraag als je onze vraag niet wilt beantwoorden. |
Citaat:
|
Leer lezen, ik geef nota bene antwoord op je vragen (meervoud). Je bedankt niet eens maar gaat alweer zeuren. Jankerd.
|
Citaat:
en nogmaals bedankt aangezien je die de eerste keer blijkbaar niet zag en een prettige dag :) |
Citaat:
Citaat:
|
Ga gewoon lekker havo/vwo doen, anders krijg je er later spijt van. Dat je havo/vwo later niet zal gebruiken klopt niet. Waarschijnlijk zul je niet alle kennis 1 op 1 in je leven kunnen toepassen maar dat neemt nog niet weg dat school een zeer belangrijk onderdeel is van je ontwikkeling. Waarom zou je jezelf beperken?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |