![]() |
Doneer jij weleens aan websites, apps, crowdfundraisers?
Bijvoorbeeld Wikipedia.
|
Nee. Ik doe wel soms mee aan Kickstarters, maar dat is geen doneren.
|
Ik heb vandaag nog vijf euro aan Wikipedia overgemaakt. Ik steun onze eigen Dekaloog maandelijks. Als ik een app veel gebruik en er tevreden over ben betaal ik wel vaker een paar euro voor de reclamevrije versie of zo.
Kortom: ja. :herp: |
Ik doneer wel eens voor leuke theaterprojecten via crowdfunding.
|
Wat Ertur zegt behalve Dekaloog steunen, alhoewel ik wel een paar keer per jaar een klein project uitkies waar ik iets aan doneer. 50 dollar ofzo.
|
Nee, nog niet. Het is meestal zo dat ik niet heel veel geld heb en liever elke extra euro opspaar. Als ik veel geld had, had ik het vast gedaan via Patreon of Kickstarter ofzo.
|
Eigenlijk niet. Ik gooi wel altijd keurig centjes in de collecte voor de kerk :o
|
Haha nee ik ben toch niet gek
|
Elk jaar 5 eurootjes naar wiki.
|
Ja.
|
Ik vind Wiki wel een goed doel overigens dus daar ga ik binnenkort even wat aan doneren (y)
|
Ik steun Wikipedia, af en toe een Kickstarter, heb weleens gedoneerd aan Wikileaks en geef soms geld aan tekenaars. Maar ik krijg zelf ook maandelijks donaties via Patreon. :lief:
|
Via voordekunst, best wel veel en vaak, aan vrienden en kennissen. Op momenten dat ik het kan missen. Heel soms een podcast.
|
Yes, vooral aan crowdfunding voor veelbelovende kunstprojecten of ondernemingen, in natura door jonge theatermakers te helpen met het schrijven van hun plannen en heel direct aan een bevriend gezin in een township in Zuid-Afrika.
|
Citaat:
|
Leuk dat iedereen zoveel steunt. (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |