![]() |
Hoi Opzeggingsbevestiging #1909
:O
|
Hebben jullie in de trein niet heel snel last van te veel omgevingsgeluid als jullie proberen te lezen?
|
Citaat:
|
Ik was gisteravond op een Amerikaans feestje en toen gingen ze me vragen over politiek. Het is hier nogal Trump gebied, en ook echt iedereen.
|
Ooooh de weertje <3
|
Hoi luie zaterdag :bloos:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb dit jaar al 11 boeken gelezen, waaronder Anna Karenina van 1000 pagina's dik :bloos: :cool:
|
Ik lees eigenlijk alleen op (weg naar) vakantie maar als ik dan thuis ben en mijn boek is nog niet uit, dan lees ik tussendoor alles.
|
Mmm, lezen zie ik wel als onderdeel van mijn werk dus ik maak er ook wel tijd voor vrij. En ik slaap ook behoorlijk slecht en dan kan je 's nachts wel een beetje lezen.
|
Ik lees eigenlijk te weinig. Ik lees altijd nog wat voor ik ga slapen, en nu het weer beter wordt vind ik het heerlijk om in de zon te zitten met een boek.
|
Overigens tel ik niet hoeveel boeken ik lees.
|
Lezen is goed voor de geest.
|
Ik heb geen geest
|
Ik lees ook veels te weinig, want in het ov luister ik naar muziek en ik kan niet lezen en muziek luisteren tegelijk. Wel artikelen op de interwebz, maar geen boeken, want daar moet ik me voor focussen. Thuis luister ik wel veel podcasts, dus ik krijg zo wel informatie binnen. Mss moet ik maar audioboeken gaan proberen ofzo.
|
Er werd hier net 5(!) keer aangebeld terwijl ik onder de douche stond, dus ik dacht dar er mss een pakketje was ofzo, maar er ligt geen briefje in m'n bus., Wtf is er zo belangrijk? M'n buren zijn gewoon thuis en die kunnen bij m'n bovenbel, dus zij waren het niet.
|
Ik heb voorjaarsschoonmaak gehouden en mijn woonkamer echt grondig opgeruimd en ben aangenaam verrast met het resultaat (y)
|
Ik zit lui om mijn balkon in het zonnetje (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben echt zo slecht met verandering wintertijd/zomertijd :ghe:
|
Ik was al 2 dagen belachelijk vroeg wakker, vanochtend viel het daardoor opeens mee en morgen naar werk zal het ook wel prima zijn gok ik (y) :o
|
Citaat:
|
Ik was gisteren om 16:00u 'even een dutje' gaan doen, omdat ik wilde nacht had gehad en moe was. Ik werd vanochtend om 07:15u weer wakker, zo fris als een hoentje. :cool:
|
Ik sliep vandaag ook per ongeluk even wat meer dan gepland, 12 uur :boks:
|
Ik ging gisteravond avondeten in bed met southpark op, viel om zeven uur in slaap, ben tussen tien en elf nog even wakker geweest en ontwaakte vanochtend om negen uur pas weer :O
|
Citaat:
|
Godsamme, voel me net een huisvrouw! Vaatwasser uit- en ingeruimd, was gedraaid, was in de droger, keuken gesopt, juicer schoongemaakt, vuilnis weggebracht, voor €7,- lege flessen weggebracht en boodschappen gedaan. :cool:
|
Ik heb zulke mooie nieuwe kleren gekocht :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee! Helaasch. Maar: een hele wijde zwarte broek met witte ginkgo bladeren en een jurkje van het merk Masai. Allebei een rib uit mijn lijf, maar het zó ontzettend waard.
|
Citaat:
|
Blind eindelijk weg (y)
|
Citaat:
|
Als ze maar van Gio afblijven.
|
Ik heb echt zin in een broodje shoarma
|
In de ochtend? :s
|
Wat is daar raar aan.
|
Lijkt me gewoon erg niet lekker zo vet eten als je uit je bed komt rollen.
|
Citaat:
|
Niet zo lekker als frikandellen.
|
Citaat:
|
Ik krijg hier even een introductie tot NMR. Coole shit :yeah:
|
Citaat:
|
Ik snap wat je zegt, maar ben tegelijkertijd er van overtuigd dat onder Van Gaal of Koeman (of zelfs onder Hiddink, dat meen ik echt) de resultaten beter zouden zijn. Met Van Gaal kun je zo maar weer kwartfinale halen op WK in Rusland. Zelfs met een matige selectie. Van Gaal sluit zo'n Van Breukelen gewoon buiten* en drilt de jonge garde naar zijn smaak. Alleen is het nu wellicht te laat; weet niet of Van Gaal het lukt om te winnen van Frankrijk én Zweden en geen flaters meer te slaan tegen het kleinere grut. En dat is wel nodig om het WK nog te halen.
*Denk dat Van Breukelen precies daarom Van Gaal niet binnen wil hebben overigens. |
En zelfs als je de komende 5 wedstrijden wint is het nog maar de vraag of je überhaupt 2e wordt in deze poule (en als dat al lukt moet je niet de slechtste nummer 2 worden, wat gezien de groep met Denemarken/Montenegro/Armenië/Romenië wel weer een haalbare kaart lijkt)
|
Ik ga woensdag een industrial laten zetten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |