![]() |
Slaapkleding
Hoi hoi.
Ik vroeg mij af hoe jullie slapen, zowel meisjes als jongens. Met shirt aan, zonder BH, helemaal naakt, etc. Groetjes! |
Nooit met beha, want dat is oncomfortabel! Soms slaap ik naakt, soms in pyjama (bigshirt, nachtpon of pyjamabroek met een mannenshirt), soms in mijn ondergoed (hemd en slip) en ook regelmatig in een willekeurige combinatie van eerder genoemde kledingstukken. Als ik bij vrienden blijf slapen draag ik wel altijd een pyjama.
|
Eigenlijk altijd alleen met een onderbroek Aan, anders kan ik nket zo goed in slaap komen. Tijdens het logeren wel altijd pyjama
|
Naakt altijd ook bij andere
|
Met zonder iets aan. En ik vraag me af wat dit met seksualiteit te maken heeft.
|
Citaat:
|
Ik draag een pyjama en een onderbroek, geen bh. In de zomer als het heel warm is soms alleen onderbroek en strak hemdje
|
Een onderbroek of niks. Soms een pyjama, als het heel koud is.
|
Niks, heel soms onderbroek en als er iemand anders bij is onderbroek en hemd
|
Meestal niks maar als het koud is wel met t-shirt en short. En ook met boxershort als een jongen in mijn kamer blijft slapen.
|
In de winter joggings broek en shirtje, en de zomer gewoon in onderbroek
|
Ik kan echt niet slapen met een dikke pyjama. :( Maar ik slaap altijd in een korte korte broek van dat losse stof. en een shirt nooit met bh das echt oncomfortabel
( ik bedoel zo'n korte broek) https://www.kledinginsider.nl/wp-con...ulticolour.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |