Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoi (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1931063)

ikbeneenanoniem 17-04-2017 20:06

Opzoek naar een vriendin

Hallo allemaal! Ik ben een jongen van 13 jaar. Ik ben opzoek naar een vriendin en ik heb al heel veel geprobeerd, maar het wil niet lukken. Ik zit nu op dit forum om jullie tips te vragen en misschien ook wel een beetje om hier naar een vriendin te zoeken. Ps: je hoeft niet te reageren met: je bent te jong voor dit of je hoeft je er nog niet druk over te maken etc.

Mwr 18-04-2017 06:48

Als je opzoek gaat naar een vriendin kan je lang gaan zoeken, het komt vanzelf wel.

99ThatOneGuy66 18-04-2017 16:32

Hoi, ik heb precies hetzelfde. Ben ook 13 jongen en kwam hier voor vriendin maar nog niemand gevonden :(

Je kan het beste een topic aanmaken op "Liefde&Relatie" en dan jezelf beschrijven in je eerste bericht.

LOVEbasketball 18-04-2017 22:00

"ik wil een vriendin"gaat je niet helpen Vertel eens wat over jezelf. Want nu denken mensen van doei saai. Maar stel je zegt ik speel ...weet ik veel volleybal ofz en iemand anders ook denkt ie meer van hey leuke jongen eens even meet gaan chatten...

bierkoning 19-04-2017 09:40

Citaat:

99ThatOneGuy66 schreef: (Bericht 34344854)
Hoi, ik heb precies hetzelfde. Ben ook 13 jongen en kwam hier voor vriendin maar nog niemand gevonden :(

Je kan het beste een topic aanmaken op "Liefde&Relatie" en dan jezelf beschrijven in je eerste bericht.

Je kan beter naar contact gezocht gaan. En daar een contact oproep doen!

Anoniepjeeehh 21-04-2017 21:56

Ik heb precies hetzelfde maar dan ben ik een meisje van 12...

99ThatOneGuy66 22-04-2017 11:36

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34345079)
Je kan beter naar contact gezocht gaan. En daar een contact oproep doen!

Dat heb ik ook gedaan ja

Klok 22-04-2017 11:41

Ik begrijp wel dat je denkt van " ik ben 13 ik moet nu een vriendin hebben". maar dat gaat niet zomaar 123, tenminste als je een goede relatie wilt hebben gaat dat niet zo.
Eerst moet je iemand echt leuk vinden en niet alleen omdat je een vriendin wil
hebben.
Je moet iemand niet alleen kiezen vanwege uiterlijk maar ook om het innerlijk of deze persoon aardig is tegen jou en als jullie al vrienden zijn of ze iets voor je over heeft.
Doe ook een beetje je best! Ga bijvoorbeeld vaker met iemand die je aardiglijkt of met iemand wie jij leuk vindt praten. En als je niet goed bent in onderwerpen bedenken voor gesprekken bedenk er dan alvast een paar.

Ik hoop dat deze tips je geholpen hebben

LOVEbasketball 22-04-2017 12:28

Citaat:

Klok schreef: (Bericht 34346219)
Ik begrijp wel dat je denkt van " ik ben 13 ik moet nu een vriendin hebben". maar dat gaat niet zomaar 123, tenminste als je een goede relatie wilt hebben gaat dat niet zo.
Eerst moet je iemand echt leuk vinden en niet alleen omdat je een vriendin wil
hebben.
Je moet iemand niet alleen kiezen vanwege uiterlijk maar ook om het innerlijk of deze persoon aardig is tegen jou en als jullie al vrienden zijn of ze iets voor je over heeft.
Doe ook een beetje je best! Ga bijvoorbeeld vaker met iemand die je aardiglijkt of met iemand wie jij leuk vindt praten. En als je niet goed bent in onderwerpen bedenken voor gesprekken bedenk er dan alvast een paar.

Ik hoop dat deze tips je geholpen hebben

Het klopt inderdaad wat jij zegt. Iedereen denkt nu. Ik wil een vriendin dan is het eerste en beste meisje 'de ware' Terwijl ze helemaal niet kijken naar haar innerlijk bijv.

Anoniepjeeehh 24-04-2017 20:34

pps: dit is geen datingsite...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.