![]() |
Nattedroom
Ik ben 17 en heb af en toe nog wel eens een natte droom. Als ik een week niet heb getrokken heb ik dus wel eens een natte droom. Is dit raar?
|
Nee dat is volstrekt normaal.
|
Oke, gelukkig maar
|
Ik ben 17 bijna 18 en heb dat nog nooit gehad!
|
Citaat:
|
Ik ben 13 :p nog niet gehad maar das nog normaal
|
En als je een week niet aftrekt maar je ballen blijven wel sperma aanmaken omdat ze gewend zijn elke dag "geleegd" te worden kan je in je slaap klaarkomen zodra je penis beetje gestimuleert word als je omdraaid
|
Citaat:
|
Ik heb het wel eens gehad na bijna een jaar droogstaan en toen had ik van de meeste van jullie jullie vader al kunnen zijn denk ik.
|
Wordt je dan gelijk wakker? Na zoon moment, of hoe zit dat haha
|
Citaat:
|
Heb je dan ook een goed gevoel, of hoe gaat dat dan. Of wordt je gwn wakker met een vieze onderbroek haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms heb ik een seksdroom waarvan ik mij herinner dat ik mijn droom ben klaargekomen en het 's ohtends ook merk.
En soms heb ik een seksdroom waavan ik niet weet dat ik ben klaargekomn maar het alleen maar 's ochtends merk. |
Mijn vriendje vertelde mij dat hij er dan ook een lekkere droom bij heeft (Gehad, want hij zegt dat hij ook niet meer nat droomt). Ik heb dat nooit gehad, dat ik klaar kwam terwijl ik sliep, maar ik ben tuurlijk een meisje , maar zou dat ook kunnen bij meisjes?
|
Ik weet van sommige meisjes dat ze soms wel eens een heftige seksdroom hebben. Maar ik heb nooit gehoord dat ze ervan klaarkwamen, wel dat ze heel erg opgewonden werden.
|
Ja, ik droom ook wel eens heel opwindend, maar kom daarbij niet klaar, krijg geen orgasme.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |