![]() |
Voor of tegen Alcohol?
Ik zelf ben er streng op tegen want waarom zou je genieten van iets dat meer nadelen voor ons prachtlijf heeft? Je lichaam moet je koesteren! Ik wou de mening van anderen horen over dit onderwerp. Gewoon nieuwsgierig!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En op dat laatste dan ook aansluitend de grote vraag/mijn mening: moet niet iedereen dat zelf weten? Waarom zou je dat voor anderen willen bepalen? |
Ik neem geen alcohol en de nadelen van het drinken vind ik op langere termijn niet mooi klinken en dan mis ik het toch niet in het leven maar de anderen mogen het ook zelf weten, daarom startte ik deze topic zodat ik de mening hoorde van mensen die het wel doen
|
Ik vind dat een drankje niet erg is, iedereen die jankt dat het slecht is stelt zich een beetje aan want:
-De uitlaatgassen verpesten ook je lichaam -De straling van telefoons, tv's, radios en bleutooth apperaten zijn ook slecht -Roken is ook slecht -De uv-straling van de zon is ook slecht enzovoort.. Dus het maakt niet uit want als je niet drinkt word je lichaam nog steeds kapot gemaaakt en als er mensen zijn die willen drinken moet jij het ze niet gaan verbieden dus laat ze hun ding doen. Tenslotte heb je maar 1 leven en ik vind dat je alles moet hebben gedaan voor je sterft |
Je kan beter spijt hebben dat je iets WEL hebt gedaan, dan van iets dat je NIET hebt gedaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar wat is drogreden?
|
Citaat:
|
Ik vond mijn reden prima
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer in het algemeen vrij gezond te leven, en af en toe alcohol of minder gezond eten is dan i.m.o. geen drama. Belangrijk is wel dat je je eigen grenzen kent en maat kunt houden. Helaas ken ik ook een aantal mensen die serieus kampen of gekampt hebben met alcohol-verslaving. Ik denk dat je in dat geval beter niet kunt drinken. Het idee dat je alcohol moet drinken omdat je anders "niet gezellig" bent, of omdat "het erbij hoort" vind ik wel een vervelende houding. |
Alles in mate, niks te veel of te weinig innemen.
Met alcohol is het niet erg om zo nu en dan alcohol te drinken en dat is dan ook niet schadelijk. Je moet wel weten wanneer het genoeg is en dan is er niks aan de hand vind ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |