![]() |
Nieuwe strips
7 Bijlage(n)
Mijn broer en ik bedenken en maken sinds kort cartoons.
We zijn benieuwd naar jullie eerlijke mening. Wat vinden jullie ervan? |
Beetje kwok-ish, vind ze wel ok eigk :) (Y)
|
Komt ie weer met z'n reclame 🙄
Als je denkt dat je top strips hebt moet je ze gewoon ergens insturen. |
@11th hour; thanks!
@positive mind; allereerst...ondanks dat ik van iemand met jouw naam een andere reactie had verwacht, toch bedankt voor je feedback! Ten tweede...ik heb netjes toestemming gevraagd aan de moderators om hier een mening te vragen. Ten vierde...ik heb geen derde punt meer. |
0 reeten
|
De grapjes zijn een beetje flauw, maar in elk geval wel grappig en begrijpelijk.
Misschien kan je de stripjes delen via een facebook pagina of laten publiceren in de schoolkrant of een lokaal weekblad. |
Ik moet er wel om gniffelen, maar heb ook het idee dat ik ze al vaker heb gezien.
|
Thanks Spawn, Elin en Zoef, voor jullie mening. Jammer dat je het niks vindt, Spawn. We hebben idd een FB pagina, misschien dat je ze daar ook eerder gezien hebt, Zoef. We publiceren ze verder (nog) nergens. Eerst zijn we eens benieuwd wat mensen ervan vinden.
|
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
|
Citaat:
|
@bloodyb; Wij zijn van de Beavis & Butthead generatie, net als jij zo te zien...
|
Heh heh heh heh. Ik vind jullie strips wel leuk zonder dat het nou echt dijenkletsers zijn. Ik schat dat jullie Dirkjan-fans zijn?
|
Inderdaad Bloodyb, Dirkjan vinden we echt heel erg goed. Maar we vinden bijvoorbeeld ook de absurdistische cartoons van Gummbah vaak erg leuk.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |