![]() |
Tandarts
Middag.
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, maar ik heb het maar hier niet gezet. Ik vroeg mij het volgende af: Laatste tijd moet ik wat vaker langs mijn tandarts (ivm gebit gedoe). Nu heb ik een vrouwelijke tandarts (rond de 25, gok ik). Als ik eenmaal in de stoel lig en zij achter mij staat om in mijn mond te kijken etc. dan hangen haar borsten vrijwel op mijn gezicht, nu heb je daar als jongen niet snel last van (denk ik). Maar doet zij dit express en is dit een teken of is het perongeluk. Ik ben ongeveer 4 jaar jonger dan haar, en zie er niet slecht uit (al zeg ik het zelf, en zij ook niet). hoe veder? groet |
K zou er van genieten :P
Maar k zou er niet veel over na denken, als het een teken is zouden er ook andere tekens moeten zijn |
Dat is per ongeluk. Ze kan ze nou eenmaal niet op haar rug hangen als ze bezig is.
|
Het klinkt alsof je het nogal geil vindt. Hou je ogen dicht en je mond open, dat lijkt me het beste voor jullie allebei.
|
Gebeurt bij mijn tandartse ook soms, ik vind het supergeil als ik één van haar borsten tegen mijn hoofd voel duwen.
|
Citaat:
|
De wens is de vader van de gedachte.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |