![]() |
hoe college geld betalen?
ik heb me net aangemeld bij 3 studies via studielink, maar ik dacht dat je college geld en stufi moest regelen bij DUO?
want er staat bij de 3 opleidingen: vereist: voer je betaalgegevens in. en als ik er op klik krijg ik dit: ''LET OP: je betaling is na het invullen van je gegevens nog niet afgerond. Je zult je betaling nog moeten bevestigen. Je ontvangt hierover bericht in je Studielink to-do lijst. Bij een betaling in termijnen brengt de HvA éénmalig administratiekosten (€24,-) in rekening. Deze € 24,- incasseert de HvA bij de eerste termijn.'' Moet ik deze 24eu per opleiding betalen? of voor alle 3 tegelijk mijn plan is om uiteindelijk een opleiding te kiezen, dus als je deze per opleiding zou moeten betalen, krijg je het bedrag voor die andere 2 terug? en is dit per jaar of per 4 jaar (gehele opleiding).? oh en als ik gebruik maar van de college geld credits hoef ik die 24eu dan pas later te betalen, in september? |
Vroeger (toen ik studeerde) moest je bij een studie collegegeld betalen en daar een bewijs betaald collegegeld halen wat je dan bij de andere studie/onderwijsinstelling moest inleveren.
|
Je betaalt maar voor 1 studie. Die 24 euro wordt bij de eerste termijn geind, meestal in september of oktober. Als je dan bij de andere opleidingen niet ingeschreven staat valt er ook niks te innen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |