![]() |
Wat eten we vandaag? #4
De laatste restjes spareribs met satésaus en brood.(y)
|
Groentesoep en taart, heel veel taart!
|
Goeie combi!(y)
|
Aardappelbolletjes, kabeljauwburger en spinazie
|
Hutspot met runderlappen die nu 2,5 liggen te stoven in eendenvet en Chimay Trappist.
|
Ik heb een weekend geleefd op warme vruchtenmede, friet en flamkuchen en wil iets met heeeel veel groente vandaag, maar heb 0 inspiratie.
|
Diepvries zodat ik de deur niet uit hoef: aardappelbolletjes, boontjes en vissticks/fishdicks
|
Spaghetti :p
|
Noord Afrikaanse stoof met pompoen en kikkererwten, met zelf gemaakte tomatensaus. Uit Veg!, zo'n gaaf boek :lief:
|
Mijn oma is hier om te koken omdat ik niet lekker ben, maar tot nu toe is ze allemaal onnodig opruimwerk aan het doen, dus ik denk dat ze straks veel te moe is om te koken...
|
Citaat:
|
Ja dat kruiste mn gedachte, net als ratatouille, curry met groente en heel veel meer, maar ik heb het afgelopen weekend 34 uur staand gewerkt, gekampeerd in bijna vrieskou en slecht gegeten. Dus ik ben eigenlijk ook te brak/futloos om te koken/uberhaupt op mn benen te staan. Ik ga wel iets bestellen bij de vegabestelunit hier en probeer het morgen weer zelf.
|
Prima toch. Nu iets makkelijks doen is ook goed voor jezelf zorgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhhhhhh....:bloos:
|
Ik had pastasaus met selderij, courgette, paprika en aubergine en tomatensaus (Y)
|
Pasta pesto met spekreepjes, kip, prei, courgette en paprika.
Eerste keer sinds lang pasta met kip en nu was de kip wel lekker. Thanx voor de tips HO! |
Asperges met ei, ham en krieltjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Twee broodjes kipfilet / avocado / spinazie / pittige humus. Ik moest pubquizzen. |
Vietnamees besteld <3
|
Asperges met gepocheerd ei, hollandaise saus en sparreribs(ja, alweer)
|
Spaghetti bolognese
|
Mr Soija 56 Little Phoebe 52 Daantje_0705 50 Kristaco 34 zoef de haas 28 Abby. 24 Holland Oates 24 deadlock 22 Tigerly 20 Loezzel 20 Positive mind 17 GluipigeJood 16 Pr0xy 14 WolterB 13 Harira 12 Enilorac 11 Miekje* 10 Elin3 9 Yne 9 Macrador 9 bloodyb 8 Penolopepop 6 Fitematrulle 6 Uitwaaien 5 ecnelis 5 Mema 4 neardo 4 Sortjuh 4 99ThatOneGuy66 2 Miekepieke 2 Carn 2 spawn again 2 RDLF 1 Toon topic & sluit venster |
Ik zal eens in de voorraadkast snuffelen, bzt.
|
Oh, ik dacht dat jij alleen 's nachts at?
|
Wortels, aarpels en kipfilet. :p
|
Citaat:
|
Broccoli, aardappels, rode ui en varkensrollade
|
Rijst met rode kokoscurry, peultjes, wortel, prei, zoete aardappel en taugé
|
Sushi :y
|
Pasta met spinazie en zalm.
|
Broodje kipburger met mini krieltjes en salade
|
het laatste beetje komkommer-tomaat-dille soep zojuist
en er staat een hartige taart in de oven met spinazie, asperges, cashewnoten en amandelen :lief: |
Verse pasta met een romige saus met artisjok, champignons en spinazie.
|
Ik heb weer de Sushi-salade Spicy Tuna gehaald en daar zelf extra radijs, gerookte kip en geroosterde sesam aan toegevoeg. Had m'n benen getraind en had mega honger, dus wilde 'm iets gevulder maken.
|
Ik had aardappelpureegehaktstamppot en worteltjes en doperwtjes en FUCKING DIKKE DEADLOCKZOEFSJUUUUU
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ging risotto maken :)
|
Turkeystick met nasi en satésaus en kroepoek.
|
Ik was vandaag bij de fysio en daarna kon ik me niet meer zo best bewegen, dus pizza. Daar had ik me ook al op voorbereid, dus het was geen straf :o
|
Citaat:
|
Ik had restjes noodles (Thais of Birmees, erg lekker in elk geval) en salade.
Gisteren at ik ook noodles. Normaal eet ik op dinsdag bij een vriendin, maar ik voelde me niet lekker en toen ik haar moeder appte dat ik niet mee zou eten kwam ze wat eten langs brengen <3 |
Er wordt weer eens voor me gekookt :cool: /crewcatering
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |