![]() |
heeft iemand een heeeeeeeel mooi gedichtje over vriendschap??? thanks alvast !!!!!!!
hi hi,
ik zoek een heel mooi aangrijpend gedicht over vriendschap. ik wil die aan me beste vriendin geven zeg maar, om te laten zien dat ik veel om haar geef. ik weet dat ik hem niet zelf heb geschreven maar dat maakt ff niet uit. en ik zoek een gedicht, misschien kent 1 van jullie hem wel: het gaat over een meisje die het gedicht aan haar moeder schrijft geloof ik en daarin verteld ze dat ze is aangereden door een dronken man (engels gedicht) en dan op het einde is het iets van: if i die, please put on my grave daddy`s girl. zoiets. alvast heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt |
Kreeg ik ooit in mn mailbox, maar heb ik weggehaald.
|
Paar
Wat zal ik schrijven over 'ik'? 'ik' ben een deel van 'jij', en 'jij' bent 'ik' door dun en dik. En daarom zijn wij 'wij'. Toon Hermans [Dit bericht is aangepast door Semele (04-12-2001).] |
mijn gedicht
voor dancinggirl heb ik ook voor mijn vriendin geschreven mar ik vibdt dat je zelf iets moet schrijven of anders het op een andere manier laten merken iets van jou voor haar |
ik zie lichtjes in je ogen
kom eens heel dichtbij ik zie mij je ogen zijn twee spiegeltjes zie jij dat ook bij mij..? deze kreeg ik ook van iemand anders, en ik vind dit het liefste gedichtje wat ik ooit heb gelezen! |
ik zoek een woord
een heel nieuw woord een woord dat niemand kent ik zoek een woord dat zeggen wil dat jij de liefste bent uit een boekje met gedichtjes van een vriendin van mij... |
thanks guys!!
|
iemand met karakter
kijkt me recht in de ogen iemand met karakter heeft me nog nooit bedrogen iemand met karakter heeft niet veel woorden nodig iemand met karakter heeft genoeg aan een blik en een gebaar iemand met karakter is iemand die luistert naar mijn woorden iemand met karakter staat achter mij iemand met karakter is iemand die om mij geeft iemand met karakter kom je eigenlijk zelden tegen iemand met karakter die is zo lief als jij iemand met karakter is als JIJ |
als je het even moeilijk hebt
kom dan maar bij mij want daar ben je veilig mijn hart is niet alleen van mij maar ook een stukje van jou want jij deed het innig vuur in mij weer oplaaien je moet weten dat het zelfs vreemd is dat je ook in mijn dromen aanwezig bent het leven wat jij mij nu laat zien is meer als een leven alleen ik weet niet eens of ik nog wel kan leven met of zonder jou ik legde heel mijn hebben en houden in jouw handen want jij, jij begrijpt me jij weet echt wie er binnenin mij zit ook moet ik je vertellen dat ik altijd dacht dat niemand mijn gelijk kon zijn ook daarin was ik fout al jouw woordjes deed mij leven en als jij het eens moeilijk hebt mag ik..., mag ik dan het zakdoekje zijn voor al jouw tranen mag ik dat ?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |