![]() |
naakt zijn
wie van jullie is loopt wel is naakt thuis, of zijn jullie wel is naakt gezien op oudere leeftijd door je ouders
|
soms wanneer er niemand thuis is waarom wil je dit weten eigenlijk xD
|
alleen als er niemand thuis is, en dan bijv alleen van de badkamer naar mijn kamer ofzo meer niet.
|
Ben altijd naakt als het gaat, bij een vriend kan ik ook naakt zijn wanneer ik dat wil hij heeft daar geen problemen mee alleen loopt hij dan niet naakt door de woning.
Ik maak er dan ook graag gebruik van. Ook diverse vrienden die bij mij thuis komen vinden het niet erg als ik naakt ben :y |
Ik vind het ook heeerlijk om naakt door het huis te lopen. Toevallig ben ik er laatst achtergekomen dat mijn vriendin dit ook fijn vind dus nu zitten we regelmatig gezellig samen in ons blootje samen op de bank(als mijn ouders weg zijn natuurlijk haha). Ik kan erg goed begrijpen dat je dit fijn vind. Soms zijn kleren maar vervelend(;
|
ik draag niet zo graag kleren daarom prefereer ik om naakt te gaan naar school
|
Citaat:
|
ja.. gaap.
|
ja, ik loop naakt thuis en dat is heerlijk.
Mijn vriendin doet dat ook. |
Is het normaal om naakt dior je guis te kopen? Ik heb het namelijk nog nooit gedaan
|
Niet iedereen heeft er behoefte aan. Maar dat jij het nog nooit hebt gedaan betekent niet dat het abnormaal is.
|
Citaat:
|
lijkt me vrij normaal als het jouw huis is, zelf zou ik het niet doen omdat ik het vies vind voor mijn medemens die in dit huis loopt. Als er dan ergen een schaamhaartje ofzo achter blijft liggen vind ik dat vies voor mn ouders enzo. Net als pissen in de douche, als je ouders/broer of zus daar ook moet douchen vind ik dat echt vies.
|
There are two types of people in the world. Those that pee in the shower and lying motherfuckers.
|
Doe niks anders
|
Citaat:
|
als ik alleen thuis ben en als ik in men bed lig echt een ontspannen gevoel
|
Is het aanteraden? ?
|
haha ik vind van wel als ik alleen ben direct kleren uit
|
Naakt slapen vind ik heel ontspannen. Ik slaap beter naakt dan met kleding aan.
|
Ik vind naakt vertoeven waar het maar verantwoord kan en mag - dus ook thuis en in de ommuur de tuin - lekker natuurlijk en ontspannend. En slaap ook altijd naakt.
|
Citaat:
|
Bij mij gebeurt dit vaak mijn ouders en broer en zussen zien me ook zo
|
ik loop heel vaak naakt in huis en het is geen probleem
|
ik loop vaak naakt in huis als ik alleen ben. Ook als mijn broer thuis is gebeurt dit ook wel eens.
Maar waneer mijn zussen & ouders thuis zijn vermijd ik dit toch liever. ook als ik op vakantie ben met vrienden of mijn neef lopen wij ook vaak gewoon naakt rond naar de douche ofzo |
Bij ons thuis is eigenlijk niks raar en we lopen ook gewoon naakt van onze slaapkamers naar de douch enzo en bij vrienden zijn we alleen naakt als we moeten omkleden als we bij hem gaan zwemmen we en ik hanben daar niet zo'n problemen mee
|
ik vind naakt lopen en slapen geen probleem. integendeel het isi veel fijner:cool:
|
Ik krijg best vaak een stijve als ik lang naakt rondloop (dan zit ik er wel steeds aan als je weet wat ik bedoel)
|
thuis zien mn ouders of mn broers me wel eens naakt in de badkamer ofso
en ik heb ook een paar keer naakt gezwommen met mijn ouders :p |
Als het maar even kan loop ik naakt in huis en op andere plekken waar het mag zeker met deze temperaturen
|
okee ben je wel eens op een naturisten camping geweest dan?
ik nog nooit maar mn ouders willen in de zomer misschien naar zon camping op vakantie gaan.. |
Jordy-b als je het tegen mij hebt, ja elke zomer
|
Jordy-b moet je doen het is voor jou misschien even wennen maar het is echt lekker om 24/7 naakt te zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |