![]() |
Geld verdienen 15 jaar
Hi, ik ben een meisje van 15 jaar en ik zou graag geld willen verdienen. Ik heb meerdere keren opgepast op een jongetje. Maar hij heeft geen oppas meer nodig... nu wil ik graag in een winkel werken. Maar in welke winkel mag je met 15 jaar werken? En wat krijgt goed betaalt?
Waar werken jullie of hebben geen baantje? Lijkt me leuk om te weten! Hopelijk krijg ik een reactie Gr Rianne |
Bij Albert hijen kan je vanaf je 14e werken waar ik woon. Maar je krijgt maar €3 per uur. Als je jong bent verdien je (wit) natuurlijk niet veel. Ik had laatst een werkje van 2 weken in iemand achtertuin om de planten en bomen eruit te halen waarmee ik €6 per uur verdiende. Probeer gewoon een beetje te helpen enzo
|
Mocht je meer oppasadressen willen dan zou ik gewoon jezelf wat meer promoten: zeggen dat je wel eens oppast en graag meer oppasadressen wilt. Evt kun je ook een briefje in de supermarkt hangen of een bericht op fb.
Bij de Ah nemen ze 15-jarigen aan, bij de jumbo soms, maar de vestiging waar ik lang gewerkt heb niet vaak. Behalve als je bijna 16 bent, dan wel. Je kunt er bij supermarkten vanuit gaan dat je zo ongeveer het minimumloon verdient, soms iets meer. |
Als er in jouw dorp of stad een zaterdagmarkt is zou je daar ook eens bij een aantal kramen kunnen vragen of ze nog personeel zoeken. Daar mag je vanaf 15 vaak al werken en krijg je over het algemeen ook vrij goed betaald.
|
Volgens mij betaalt Mcdonalds wel redelijk. Je kunt ook kranten bezorgen.
|
Je kan bij de supermarkt terecht met 15 jaar.
|
Heel ergbedankt iedereen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |