![]() |
Nu nog veranderen van school
Ik studeer momenteel HBO bedrijfseconomie op Stenden maar deze school begint steeds meer zwakheden te tonen en alles is zo slecht regelt. Zoals ik heb deze periode een project gedaan maar ik kon niet aanwezig zijn bij de verdediging omdat ik een epilepsie aanval kreeg (was een persoonlijke omstandigheid volgens hun en ze wisten van m'n chronische ziekte). Resultaat een 5.0 en de overige leden een 6.5. En ik kan hem volgend jaar pas weer doen onder mijn afstuderen. Ben de school echt een beetje spuugzat aan het worden.
De reistijd naar een andere school is ook gunstiger ivm de aanval die ik heb gekregen. Ik heb het 1e jaar mn Propedeuse gehaald, nog aardig veel vakken van het 2e jaar open staan, in het 3e jaar heb ik m'n stage gehaald en de minor afgerond. Het 4e jaar zou ik dus nog moeten en de vakken van het 2e jaar. Zou je dezelfde opleiding op een andere school kunnen volgen met de vrijstelling voor de dingen die ik al heb afgerond? |
Dit kun je het beste vragen aan de school waar je de opleiding zou willen afmaken. Verder snap ik niet dat je voor 1 jaar nog zou overstappen.
|
Citaat:
En dat ene jaar klopt niet want door het niet behalen van het project kan ik me niet volledig focussen op het afstuderen. Dus dan heb ik het volledige 4e jaar nog en het 2e jaar dus eigenlijk 2 jaar. De helft van een studie... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |