![]() |
Glas eten
Hey, ik ben best wel wanhopig en zo en ben ook wel suïcidaal... Na mijzelf te hebben verhangen en op tijd/te vroeg te werden gevonden heb ik daar nu restschade aan en vraag mij nu af, ga je dood als je glas eet en zo ja, hoeveel glas moet je dan eten?? Niet dat ik er de ballen voor heb of zo, ik kan al nauwelijks paracetamol doorslikken met alleen water, maar ik vroeg het mij gewoon af.
Anoniem |
kan, ligt eraan of het je opensnijdt. Maar Hoezo had je jezelf opgehangen?
|
Waarom ben je wanhopig?
|
Heb je al hulp? Het klinkt alsof je het hartstikke zwaar hebt, als je zulke extreme dingen overweegt. Glas eten is geen aanrader, maar dat weet je zelf denk ik ook wel. Wat maakt je zo wanhopig? Kun je er met iemand over praten, en misschien samen een minder extreme oplossing verzinnen?
Sommige mensen moeten bijvoorbeeld ook heel veel aan zelfmoord denken zonder dat ze echt dood willen. Dan is het goed om te leren hoe je die gedachten een beetje kunt sturen. Je zou bijvoorbeeld ook met iemand van 113online kunnen chatten. Die mensen luisteren naar je verhaal, en kunnen je tips geven. |
Op de kermis de clown nogal wat, die at zo 6 glazen op een dag
|
vraag dan hulp aan een arts en je ouders zodat ze je kunnen helpen of een spuitje kunnen geven!?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |