![]() |
Wat vinden jongens aantrekkelijk aan een meisje?
Hi guys,
Ik weet dat dit soort topics er al zijn, maar die zijn inmiddels al van 2011, en dat is al ruim 5 jaar geleden. De smaken zullen nu toch wat anders zijn dan toen, aangezien de stijlen van toen heel anders waren dan die van nu. Dus bij deze: Jongens, wat vinden jullie nou eigenlijk aantrekkelijk aan een meisje? Denk hierbij bijvoorbeeld aan kledingstijl, lichaamspostuur, haarkleur(/lengte), lengte van een meisje. Maar ook aan een geplamuurd gezicht, of liever natuurlijk, lichaamsvormen, tattoeages, roken, (neppe) bondkragen, opgespoten lippen of andere met botox gevulde lichaamskenmerken ga zo maar door. Ik zal zelf ook even in het kort vertellen hoe ik eruit zie, voor de nieuwsgierige mensen: Ik ben 17 jaar, heb donkerblond haar tot mn bh sluiting ongeveer (stuk onder de schouders), bruine ogen, heb een normaal postuur (niet mager maar ook niet dik), ben 1,78 m, draag natuurlijke make-up maar geen plamuur, rook niet, geen opgespoten dingen, ehm cupmaat en kont doen er verder niet toe denk ik? Ik ben benieuwd heren ;-) |
hey,
ik hou van vrouwelijke vrouwen en die zich dus ook zo kleden. hou van panty's/leggings, skinny jeans, jurken etc. postuur het liefst slank, lengte maakt niet zo veel uit. haarkleur ook niet al vind ik blond wel mooi. makeup: ja, bij de ogen, verder het liefst natuurlijk denk ik. tattoos mag, roken niet. bah :D geen botox a.u.b. ik hou wel van grote borsten of een mooie kont maar als een vrouw er verder mooi uit ziet is dat zeker geen vereiste. :) nog vragen? ;) |
Citaat:
|
ja dat is waar. maar dat verschilt ook per vrouw, want de ene cup D is bij de ene vrouw groter dan bij de andere... dus laten we het op minimaal een flinke C houden ofzo? :p en 'écht groot' wordt het pas boven de D denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja daarom, is niet zwart-wit. maar is dus niks mis mee Anna... in tegendeel haha.
|
Citaat:
|
Vrouwelijke vrouwen inderdaad. Er zijn teveel van die halve manwijfen tegenwoordig. Jurkjes en lang haar kan ik dus wel waarderen. Een slank postuur kan mooi zijn, maar volslank mag ook. Liever niet te dun en zeker niet te gespierd. Teveel make-up vind ik ook een afknapper, net zoals roken, tattoo's en piercings.
Tieten kan ik zeker waarderen, al zal ik niet snel klagen over iets groter of kleiner. Extremen zijn uiteraard minder aantrekkelijk. Verder hou ik vooral van lieve, zorgzame vrouwen met humor en absoluut niet van die zure viswijfen met een grote mond. |
Een lichaam in de juiste proporties . Een goed gesprek kunnen voeren. Een beetje gezamenlijke interesses natuurlijk. Ik vind een mooie vrouwelijke heup wel aantrekkelijk. En ja een beetje een mooi achterwerk helpt wel. De cupmaat maakt mij verder niet zoveel uit. Als het maar past bij je lichaam. En geen opgevulde units.
|
mwah uiterlijk boeit me niet veel maar obesitas nope...
innerlijk is the best en gaat voor |
Zolang het niet rookt en geen botox heeft vind ik het wel oké. Het liefst gewoon een lief/leuk/mooi gezicht. Moet er ook mee kunnen lachen.
|
Citaat:
|
ik denk wel leuke vrouwelijke kleding, drinken/drugs die je niet rookt zijn goed maar roken niet, mooie ogen en gladde huid met niet al teveel pukkels, redelijk grote borsten maar niet te groot, formaat kont dat past bij de borsten, lang haar liefst blond of bruin, qua postuur is het vrijwel alleen belangrijk dat ze niet dik is.
|
Citaat:
|
wat vinden jongens aantrekkelijk? bedoel je dan meer jongens in het algemeen of wil je van iedereen gewoon een persoonlijke voorkeur?
|
Citaat:
|
hou van dames die een lekker chubby zijn en gewoon lief en spontaan en die niet op dr mond is gevallen
|
De meeste jongens vallen op een dikke kont en grote cup. Korte kleding en lang haar. Geen tatoos, niet roken niet drinken. Slank met strak broekje. Is het gemiddelde denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens in het algemeen is al gezegd, mijn voorkeur: strawberryblond haar, groene ogen en 1.70-1.75 lang, grappig, slim, behulpzaam en gewoon een lief karakter. Makeup mag maar niet te veel, botox liever niet, zelfde bij tattoos. Roken pas ik ook voor
|
Ik vind gezicht het aantrekkelijkste, een schattig gezichtje :$ vervolgens het karakter, zelf ben ik van het platteland en vind het vreselijk irritant als je enorm chichi bent en niet vuil durft te maken xd
|
bruin lang haar mooie kaaklijn niet te lang en ik care niet heel erg om borsten/kont kwa innerlijk iemand die niet te highclass is iemand waarmee je kan lachen iemand die spontaan is en niet over alles onzeker is
|
op schoonheid staat geen datum en geen leeftijd wat dan ook , wees gewoon lekker jezelf ! en geniet van het leven ...op elk potje past een deksel ! dus doe waar jij je goed bij voelt ! grote tieten , dikke konten ongelofelijk als je hiernaar gaat luisteren , wees jezelf en vind de persoon die je zo apprecieert
|
Maar ook aan een geplamuurd gezicht, of liever natuurlijk, lichaamsvormen, tattoeages, roken, (neppe) bondkragen, opgespoten lippen of andere met botox gevulde lichaamskenmerken ga zo maar door.
Om te beginnen vind ik dat allemaal helemaal niks. Kledingstijl: idk verschilt per meisje lichaamspostuur: niet dik niet mager haarkleur: blondbruin lengte van een meisje: 1.67-1.75 maar dit is wel allemaal persoonlijke smaak. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |