![]() |
Wat voor voorbehoedmiddel gebruiken jullie?
Zal wel een topic zijn dat in het verleden ook wel eens is langs gekomen, maar blijft toch steeds erg actueel. Ikzelf heb inmiddels een hormoonspiraaltje, wat mij goed bevalt en als ik niet zo zeker ben van mijn partner wil ik wel dat hij een condoom gebruikt.
Nouja nu jullie; wat gebruiken jullie? |
Ik ben celibatair.
|
Ik slik de pil, maar ook gebruik ik op sommige momenten het condoom, als ik het nodig vind.
|
Condoom.
|
De pil
|
Koperspiraaltje.
|
Citaat:
|
Condoom
|
Citaat:
|
vriendin heeft implantaat.
bij dates condoom |
Implantaat? Vertel eens wat meer, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Spiraaltje? |
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is ''Wat gebruiken jullie'' Met een beetje verstand kan je dan wel nagaan dat mijn vriendin aan de pil is. |
Citaat:
spiraaltje werkt anders en was voor haar niks |
Homoseksualiteit en een koperspiraal en naar behoefte condooms
|
Homoseksualiteit als voorbehoedmiddel... Nooit aan gedacht.
Is natuurlijk ook een oplossing! |
Helpt niet tegen soa's natuurlijk!
|
Alleen condooms. Gemiddeld eens per jaar gaat het daarmee mis, dan neem ik een MAP.
|
Citaat:
|
Een scheurtje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar heb eigen automaat op de wc 😆 https://www.mupload.nl/img/0bylwkjxjloaq.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Condoom en ik zit aan de pil |
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom dan geen backup? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hartelijk dank voor het opentrappen van deze wijd openstaande deur op dat eeuwige betweterige toontje van je :) :)
Verder: wat weet jij nou weer wat voor uitwerking hormonale anticonceptie heeft op mensen. Waarom denk je dat je daar überhaupt iets over te zeggen hebt wat voor een ander goed zou zijn. |
Niet alle vrouwen kunnen tegen hormonale anticonceptie, bikinigek, en niet alle vrouwen willen iets ingebracht krijgen in hun baarmoeder. Maar alle vrouwen weten meer van hun eigen lichaam dan jij.
Als je oprecht nieuwsgierig bent, zou ik iets doen aan de manier waarop je vragen stelt. |
Ik ben vanaf gisteren weer zonder spiraaltje. Nu ga ik aan de ova ring. Volgens de dokter in mijn geval beter door minder hormonen afgifte en minder kans op irritatie van mijn baarmoeder slijmvlies..
Het is maar dat jullie het weten... |
Eigenlijk wel gek, zo'n topic, wat je allemaal echt niet tegen de buurman of buurvrouw zomaar zou uitlappen of zou willen vertellen, vertel je hier aan alle mee lezende, wildvreemde! mensen.
Beetje gek, maar wel leuk! |
Omdat dit anoniem is.
|
Citaat:
|
Nouja daar begin je (ik) niet zomaar over tegen zomaar iemand.
Ik ben wel een open en vrij tipe, maar zo vrij en open toch ook weer niet. Als hij het vroeg, OK, ja dan wel maar, dat vraagt niemand. (Wat je als voorbehoedmiddel gebruikt) Dat maakt dit topic, en zoveel anderen juist zo leuk, gewoon van je af kletsen! |
Citaat:
|
Ja inderdaad met je vriendinnen, uiteraard. Daar kletsen we wat mee af en zijn er eigenlijk geen taboe's. Maar niet zomaar met wildvreemden niet zo goed, maar inderdaad, wel als het er over gaat.
|
Ik gebruik meestal niks
|
Citaat:
|
zelf nog maagd maar er liggen hier condooms in de badkamer voor geval dat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: