![]() |
hoe maak ik schoolvrienden?
ik weet dat het raar klinkt maar ik weet niet goed hoe je vrienden maakt op school
kijk mijn situatie is als volgt: ik zat in een clubje vrienden enzo alleen mijn enige echt goede vriend op school heeft me verteld dat de anderen me er annoniem hebben uitgekickt, hij is er zelf eerder ook op zon manier uitgekickt. wat ik nu eigenlijk als mijn enige optie zie om een nieuw groepje op te richten met die vriend van me maar daar heb ik info bij nodig over hoe ik vrienden maak graag even reageren als je hier beter in bent en alvast bedankt |
Interesse tonen is vaak een goed begin ;)
|
Gewoon met anderen rondhangen in de pauzes. Dit is mij ook ooit overkomen en als je met andere klasgenoten omgaat leer je vanzelf anderen kennen. Het helpt ook om buiten school wat te gaan doen, een sport ofzo. Ik heb ook veel mensen uit andere klassen leren kennen door met schoolactiviteiten mee te doen.
|
Je moet niet forceren om een groep te vormen dat gaat alleen maar tegenwerken. Maak eens kennis met mensen die je misschien bijna nooit spreekt en probeer een praatje aan te maken. Misschien komen er toevallig veel mensen bij en krijg je wel een groepje, maar als dat niet vanzelf gaat moet je gewoon een aparte band behouden met die mensen
hoop dat dit helpt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |