![]() |
Bang om niet over te gaan
Hoi allemaal!
Ik ben een meisje, 14 jaar oud en ik zit in de 2e klas van de middelbare. In de 1e klas deed ik vmbo-bbl maar dat was te makkelijk dus ben ik naar vmbo-kbl gegaan. Nu is het rond het eind van het schooljaar (nog 5 weken woehoee!) alleen ik sta best slecht. Mijn mentor is er nooit dus met hem kan ik er niet over praten. Bij mij op school is het dat je maar 2 5en mag staan. Nu sta ik wel 2 5en maar ook een 2 voor gym.. Ik kan namelijk niet altijd meedoen met gym dus ik moet veel inhalen en als ik iets moet inhalen komt er een 0,1 te staan. Mijn gymdocent laat mij alleen niks inhalen.. Ik ben echt echt heel bang dat ik blijf zitten of dat ik weer terug naar vmbo-bbl moet. Weet iemand wat ik kan doen? |
Waarom ben je vaak afwezig tijdens gym. Probeer gwn je best te doen
|
Bespreek dit met je teamleider of een andere docent waar je goed mee kunt praten. Je mentor hoort er voor je te zijn, en als dat niet kan zou de school moeten zorgen dat je bij iemand anders terecht kan. Bespreek met je teamleider of je recht hebt op de herkansingen bij gym of dat je een vervangende opdracht kunt doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |