Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Huidskleur een minpunt bij meisjes ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1932779)

AnoniemeJongenR 30-05-2017 21:56

Huidskleur een minpunt bij meisjes ?

Ik ben een jongen van 17 jaar en vraag mij al heel de tijd af waarom geen enkel meisje mij aantrekkelijk vind. Komt het door mijn huidskleur (licht bruin Aziatisch getint) ? Of gewoon omdat ik half Aziatisch ben? Ik heb niet het uitzicht van een chinees of Indiër maar eerder "Thais/Filipijns". Ik word vaak afgewezen en meestal komt deze gedachten op bij mij van " het komt weer door mijn huidskleur" etc. Ligt het echt aan de huidkleur? Vallen we meeste meisjes niet op iets getinte jongens? :facepalm:

Elin3 30-05-2017 22:03

Ik zou het persoonlijk geen bezwaar vinden. Drie vriendinnen van me hebben zelfs al jaren een relatie met jongens met (ongeveer) dezelfde huidskleur als jij. Voor hun was dat dus ook geen bewaar ;)

Vergeet niet: Jij bent veel meer dan alleen je huidskleur! Er zijn veel andere dingen (innerlijk, uiterlijk, interesses, gedrag) waardoor mensen je aantrekkelijk kunnen vinden ;)

AnoniemeJongenR 30-05-2017 22:46

Ik word toch vaak afgewezen hoor... dat denk ik toch

Elin3 30-05-2017 22:50

Citaat:

AnoniemeJongenR schreef: (Bericht 34361585)
Ik word toch vaak afgewezen hoor... dat denk ik toch

Misschien dat sommige meiden er wel een probleem mee hebben/ zich minder snel aangetrokken voelen tot een bepaalde afkomst, maar zo zijn er ook altijd weer mensen die een bepaalde afkomst juist weer extra interessant vinden. Hoe dan ook, jij kunt er weinig aan veranderen...

xDiamondAim 31-05-2017 10:27

Ik zou me niet zo druk maken als een meisje iets met je wilt gaat ze meer voor je persoonlijkheid en niet perse om je uiterlijk dat vind ik dan:),als de meeste meisjes je gaat afwijzen om je uiterlijk zijn ze het niet waard :n iedereen is mooi en knap op zijn eigen manier :)

Darrell 31-05-2017 11:19

Hey,
Ik ben zelf ook niet blank maar herken je probleem niet! Zou me daar dus geen zorgen over maken en zoeken naar andere redenen waarom je wordt afgewezen. :)

Mark52 31-05-2017 15:03

Ik denk dat voor 90% van de meiden huidskleur geen reden is om een jongen af te wijzen. Ik denk dus ook dat je het probleem ergens anders moet zoeken.

AnoniemeJongenR 31-05-2017 18:45

Is het raar dat dit mij depressief maakt?

Elin3 31-05-2017 21:35

Citaat:

AnoniemeJongenR schreef: (Bericht 34361831)
Is het raar dat dit mij depressief maakt?

Depressief of gewoon een beetje verdrietig/ onzeker?

AnoniemeJongenR 31-05-2017 22:51

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34361885)
Depressief of gewoon een beetje verdrietig/ onzeker?

Eerder echt depressief en onzeker

Pluis 02-06-2017 08:27

Aangezien dit over aantrekkelijk zijn gaat, past dit beter op liefde en relatie.

Ik ben ik blank meisje en ik had tot ik een jaar of 16 was ook nooit het gevoel dat iemand me aantrekkelijk vond. Uiteindelijk had ik gewoon nooit de juiste jongen ontmoet. Dat kwam pas later.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.